2008. augusztus 23., szombat

Megérkeztünk!!!

dátum: 10:52


Pénteken sikeresen megérkeztünk az Zatonból.
Az út nem volt túl hosszú. Nem csíptünk el sem egy alagút szellőztetést, sem egy balesetet. Szerencsénk volt.
Az idő nagyon jó volt, sokat búvárkodtunk. Az Óváros is nagyon szép, a piacon isteni kecske sajtot vettünk. És akkor még az érett fügéről nem is szóltam.
És most vissza az alkotói mindennapokba.
Jövő héten esküvőre megyünk Tatára, aztán a barátnőm névnapja is lesz, készülés a karácsonyra. Szóval beindul a hajtás.





Az üveggolyót Phan gurította nekem. Igyekeztem a gondolataimat rendesen össze szedni, és minden egyes betűhöz a rám legjellemzőbb dolgot beilleszteni.
Íme:

a - Anyukám – sajnos már nincs velem

á - Álmodozás
b – Bea – A barátnő
c – Colosseum – Róma iránti szerelem

cs – Család – remélem nemsokára az enyém is gyarapodni fog J
d – Döntés – ez nem születik egyszerűen
e – Egres, Egri Bikavér
é – Élet – néha nagyon nehéz
f – Fehér bor

g – Gilmore Girls – a jelenlegi nagy kedvenc
gy – Gyógyulás – minél gyorsabban
h – Hopkins, Anthony

i – Idő – minél napsütésesebb annál szebb

í - Ígéret
j – Jekyll és Hyde
k – Következetesség, karikagyűrű
l - Lecsó - imádom
m – Michael Powell – ha egyszer kész leszek…

n – Napraforgó

ny – Nyugalom – nálam ez elég ritka, sajnos
o – Olaszország, Olvasás

ó – Ollók – nagyon szeretem őket
ö – Őrület – néha a határán vagyok

ő - Őzike

p - Paradicsom
q - ???
r – Rák – a horoszkópom
s - Segítség
sz – Szerelem,

t – Tenger – imádom

u - Utazás
ú - Úszás
ü – Ünnepek – szelektíven szeretem
v – Vidámság, vágy, Van Gogh
w – a net…

x – Xszemezés - természetesen
y - Yeti
z - Zene – hiszen :”Zene az kell…”
zs - Zsúfoltság - nem szeretem, ezért szeretnék elköltözni


Itt kullogok hátul a sorban, aki elkészítette a maga Abc-ét (sajnos nagyon elcsúsztam). Akiknek gurítanám, már mind elkészítették a magukét. Ezt most egyenlőre nem gurítanám tovább.





4 Üzenet:

Lilang on 2008. augusztus 23. 13:58 írta...

Csodás helyen jártatok!
Irigy vagyok..

Edit on 2008. augusztus 25. 19:39 írta...

Sosincs késő, az abc-det így is szívesen olvastam! :)

Edit on 2008. augusztus 25. 19:41 írta...

Nagyon szép helyen jártatok! :)

Judit on 2008. augusztus 25. 20:26 írta...

Tényleg nagyon szép volt a hely, igyekeztünk feltöltődni!
Mindenkinek csak ajánlani tudom a Zatoni kempinget!!!

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting