2009. február 26., csütörtök

Íme.

dátum: 10:44


Első kollázsom. Bárcsak valamilyen más képkockákkal kellett volna elkészítenem.
Azért felvarrom a héten a gyöngyöket (ilyet sem csináltam még :)), aztán meglátom, hogy milyen lesz.
Kicsit olyan hatása lett ennek a megfolyt fonalnak, mintha a szárnyai mentén befestettem volna az anyagot. Végülis lehetne sokkal rosszabb is, nem?



Még a Tatty Tedynél használtam ezt a betűtípust, nagyon tetszett. Szinte egy hetembe került mire elő tudtam kotorni a dobozok mélyéről.
De meglett, és nekem nagyon tetszik a végeredmény. :)


8 Üzenet:

Anita on 2009. február 26. 11:10 írta...

Nem annyira vészes, hogy engedett fonal. Én a gyöngyözést nagyon élvezem, bár mielőtt először csináltam, azért tartottam tőle.

Tetszik ez a betűtípus, van valami célja a feliratnak? :-)

Judit on 2009. február 26. 11:38 írta...

Én is eléggé tartok tőle.
Te hogy csináltad?
Igen, a felírat a bejárati ajtóra fog kerülni, keretezve. Névtáblaként fog funkcionálni.

Szentpyr on 2009. február 26. 12:00 írta...

Hogyhogy kimostad Judit??

Judit on 2009. február 26. 12:18 írta...

Kiöblítettem. Szinte hideg, ecetes vízben.

Szentpyr on 2009. február 26. 12:50 írta...

Jajj te szegény.... egyébként nem vészes, ne aggódj!

Anita on 2009. február 26. 12:56 írta...

Az elsőt készletben kaptam, úgyhogy volt hozzá gyöngyöző tű, mert egyébként ritkán megy át a gyöngyökön a tű foka.
Én a gyöngyözést nagyon egyszerűen csinálom, csak egy fél x-et öltök abba az irányba, amerre a felső szálak állnak és közben ráfűzöm a gyöngyöt. Nem tudom, kell-e ettől jobban bonyolítani, egy keretezendő kép esetében nem hinném.

Anita on 2009. február 26. 15:31 írta...

Lehet egy kérésem? Leírnád nekem, hogy mit és hová kell beilleszteni a html kódba, hogy a rendszeres olvasók rész így nézzen ki? Előre is köszi! :-) (akrucip kukac gmail pont com)

Lilang on 2009. február 26. 21:48 írta...

Szép lett a kis csajszi.
Nem is látni azt a foltot, csak ha keresi az ember....
Díjat kaptál tőlem.
Részletek a blogomon.

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting