2009. szeptember 1., kedd

Véget ért a nyaralás...

dátum: 18:59


Itthon vagyunk, ma már dolgoztunk is. Na, nem mintha annyira hiányzott volna...
Omisban voltunk, 2 hétig. Kempingeztünk, teljesen felkészülten. Sokat kirándultunk, többek között egy hegyet próbáltunk megmászni, sikertelenül. Igaz, kiépített útvonal volt, de mi nem sokkal a cél előtt, kénytelenek voltunk feladni... :))
Az volt ugyanis, hogy a vége felé, hiába nézegettünk fel, már nem igen láttuk az útvonalat, és gyakorlatilag négykézláb kellett másznunk. A fenti kép kb. abban a magasságban lett fotózva, ameddig eljutottunk. Azért ez a látvány, szerintem nem is rossz. :))



Hát igen, Dubrovnik...
Nekem idáig Horvátországban az első számú kedvenc városom. A Második Trogír. Ott is voltunk egy napot.
Annyira szép dolgok voltak Dubrovnikban. Találtunk egy boltot, ahol velencei maszkokat árultak. Teljesen odáig voltam... :)))

Egy rossz dolog történt azért. Nagyon bele húztam a kontúrozásba (Secret Garden), és elfogyott a fonalam. Gyakorlatilag, 2 napot caflattunk fonalért, de sehol nem találtunk. Így jártam, legközelebb jobban oda figyelek. :))



Itt pedig mi vagyunk!!! :)))))))

5 Üzenet:

Jutka on 2009. szeptember 1. 20:36 írta...

Ez a fotó eszméletlenül jó,és ilyen magasra felmentetek?
Szépek és mosolygósak vagytok a képen.
A fonalat sajnálom, hogy elfogyott, de majd befejezed itthon, végül is nyaralni mentetek.

Judit on 2009. szeptember 1. 20:43 írta...

Nagyon magasan voltunk! :)))
A többiek is azt mondták, hogy legalább leteszem egy picit. :)

Dora on 2009. szeptember 1. 21:03 írta...

Sokat gondoltam rád, hogy vajon hogy állsz vele :) Oh, de izék a többiek, hogy örültek, hogy leteszed ;)

Nagyon szép helyen voltatok! Nagy sóhajok...

Edit on 2009. szeptember 2. 17:03 írta...

Szép hely Omis is, látod, idén hajszál híján, de nem jutottunk el oda. Pedig elindultunk, de Omis előtt akkora dugó volt, hogy megfordultunk, és Duce-nél strandoltunk.
A hegyről csodás a kilátás.
A fonalhiány meg nagyon bosszantó lehetett, de szerintem a tengeri élmények ezt feledtették.
Ja, és nagyon jó a rólatok készült kép! :)))

Judit on 2009. szeptember 2. 17:55 írta...

Jól állok vele, szeretem kontúrozni.
Na, ezt a csomókról majd nem mondhatom el... :)))
A fonalhiány valóban nagyon bosszantó volt, ezért inkább el is raktam jó mélyre az egészet...

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting