2009. november 1., vasárnap

Tralala (1).

dátum: 16:15

Jelenleg itt tartok. Tetszik nagyon, bár a keret egy kicsit unalmas volt... :))



A szívecske Nina festett fonalával készítettem. Olyan szép színe van, bár ez most nem annyira látszik...

3 Üzenet:

Márti on 2009. november 1. 18:36 írta...

Nagyon szeretem ezt a mintát (is) gyönyörű lesz!!! :)

Jutka on 2009. november 1. 20:45 írta...

Az elmúlt hetekben keresgéltem a karácsonyi ajándékokhoz, és nagyon sokáig szemeztem ezzel a mintával, de örülök, hogy te már hamarosan készen leszel vele.
Csoda szép, és ha elkészül mi lesz belőle?

Judit on 2009. november 1. 21:20 írta...

Nekem is annyira,de annyira tetszik. Este egy picit haladtam, már van arca az angyalkának. :))
Az unokahúgom (4 éves lesz) kapja karácsonyra, kép lesz a szobájába.

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting