2010. szeptember 16., csütörtök

Kiri

dátum: 17:59


Szóval elkészült!!!
Tegnap este újra láncoltam, mostam, blokkoltam.
Holnap bemutatom a nagyérdeműnek. :)))
(Nagyon köszönöm mindenkinek a segítséget! :)) )

6 Üzenet:

Edit on 2010. szeptember 16. 18:25 írta...

Szép lett! :)

Vera on 2010. szeptember 16. 19:08 írta...

Nagyon szép lett!

Jutka on 2010. szeptember 16. 19:08 írta...

Tök jó!
Tetszenek ezek a nagy színátmenetek érvényesül mellette a minta is.
Ha jól látom meleg.
Csak sikerült összehozni:))
Van tervben másik kendő kötése?

Judit on 2010. szeptember 16. 19:36 írta...

Köszi Lányok!
Terv...az van. :)) Már találtam néhány kendőt, amit szeretnék, egyszer...
Most azt hiszem készülődök a karácsonyra, meg van egy nagyon rég megkezdett kardigánom, illő lenne befejeznem. :)
Vissza a kendőhöz. Holnap tesztelem a melegségét. Viszont ezt a színátmenetességet imádtam, meg imádom most is. :)

Timici on 2010. október 3. 19:29 írta...

szépséges lett! szuper ez az átmenetes fonal;o)
a leláncolással én is így jártam most, pedig direkt vastagabb tűvel csináltam jóóóó lazán én mégis:(, egyszer már visszabontottam, de megismételve is szoros lett:( most pihentetem aztán újra nekiugrok:S
gratula Neked hogy ilyen szépet kötöttél!

Judit on 2010. október 4. 8:27 írta...

Köszönöm! :)
Nálam az volt, hogy amúgy is 3-as helyett, 5-ös tűvel kötöttem. De olyan lazán láncoltam le először is, hogy azt gondoltam, hogy elég laza lesz. Ne lett az.
Aztán a bontogatás, nem egy egyszerű dolog, pláne ennél a mohair fonalnál.
Ugorj neki te is hamar, és lássssuk :)

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting