2010. december 21., kedd

PIF ajándékom Jutkának...

dátum: 21:14
sok sok szeretettel!!! :))











Köszönöm a játékot Jutka!

5 Üzenet:

Jutka on 2010. december 21. 21:58 írta...

A játékot én köszönöm!

Az ajándékaid "csudaságossak"!

Kézzel fogható közelségben még nem találkoztam hasonlóan aprólékosan, precízen elkészített mütyűrökkel.
A szíves doboz testvérkéjét ma néztem a mi kreatív boltunkban, de ellenálltam és nem vettem meg, már tudom miért:)
Tűkönyved hm..... nagyon, nagyon ott van!
A csipkés bobinok a csipkékkel együtt szintén a szívembe lopták magukat.
Minden ajándékod nagyon tetszik köszönöm!

Judit on 2010. december 22. 5:26 írta...

Nagyon örülök, hogy sikerült örömöt okoznom! :))

Dóra on 2010. december 22. 8:17 írta...

Húú, de sok szépség! Nagyon szépeket alkottál!

Judit on 2010. december 22. 15:13 írta...

Köszönöm szépen! Igyekeztem ám nagyon, bár a kivitelezés még nem megy annyira... :)

Kryx on 2010. december 28. 23:27 írta...

Nagyon klassz a kivitelezés! A mintát imádom és nagyon szép lett ebben a formában. :) Ügyes vagy!

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting