2011. augusztus 20., szombat

Nimue - Le Ma rtin Pêcheur(7) - KÉSZ!!!

dátum: 21:35
Igen, igen, elkészült. Nehéz szülés olt a kontúr, meg a szárnyak, kicsit most hanyagolom a hímzést!
Jöjjenek a képek!

(már pár napja készen van, ahogy azt a dátum is mutatja, csak volt egy újra telepítésünk, így csak most kerül fel)


Nimue - Le Ma rtin Pêcheur
32ct Belfast
DMC






6 Üzenet:

Jutka on 2011. augusztus 20. 21:57 írta...

Judit, valóban gyönyörűségesen szépre hímezted!
Jó sokszor és alaposan megnéztem, csupán azért nem gyönyörködöm benne most mert én szeretnék elsőnek gratulálni az elkészült hímzésedhez.
Ügyes vagy4

Laucica on 2011. augusztus 20. 23:44 írta...

♥♥♥!:)

Unknown on 2011. augusztus 21. 8:31 írta...

Nagyon szép lett! A kontúrtól nem csodálom, hogy elment az életkedved :O A Nimue már csak ilyen, de a végerdmény megéri.

Anita on 2011. augusztus 21. 8:56 írta...

Nagyon szép lett! :)
Én most épp a DIM pillangókat kontúrozom, rengeteg van ratja, de valahogy mégis élvezem. Nimue-t még nem hímeztem, de ami késik, nem múlik... és akkor lesz összehasonlítási alapom.

Judit on 2011. augusztus 21. 9:16 írta...

Köszi Lányok!
Azért szeretem ám, meg hétfőn viszem is kereteztetni, mert mér alig várom, hogy keretben legyen. :)

Egyébként monitorról kontúroztam, meg a Kreinikel sem volt egy egyszerű dolgom. Lehet, hogy ha gyakrabban használnám, akkor ügyesebb lennék vele? Nem tudom. :)
Anita:a DIM is bővelkedik a kontúrokban, nem aprózzák el. De már most is nagyon szépek azok a pillangók. :))

Christine on 2011. augusztus 22. 9:41 írta...

Ez valami csodás lett!

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting