2012. október 29., hétfő

Lanarte - Fuchsia in watercolor (4)

dátum: 11:17

 Helyzetkép.
Szeretem az új keretet, sokkal könnyebb vele mint a fa rámával.




Nemezelt táskám. Sokat szenvedtem vele, nem tagadom. :)
2x mostam, a levelekből, meg a virágból vagy 5-5 készült. Ezek tetszettek a leginkább. A fülét, lehet, hogy átfestem, majd meglátom, hogy tudok vele megbarátkozni (alakul-alakul).
A táska mindenféle vegyes (turis) gyapjas fonalból készült.


3 Üzenet:

Jutka on 2012. október 29. 15:26 írta...

Fuksziás hímzésed szépen alakul!
Viszont a táskád fantasztikusra sikerült nekem nagyon bejön:) Kötötted vagy horgoltad? Mire jók a turis fonalak!

Judit on 2012. október 29. 20:42 írta...

Köszönöm. :D
Kötöttem, sokszor bontogattam. Örülök, hogy tetszik. :)
Nem ilyennek gondoltam, de így is tetszik. Azóta hetente legalább egyszer benézek az egyik fonalasba, ami útba esik. :D
Jó tipp volt!!!!

Andulka on 2012. október 30. 17:52 írta...

Gyönyörű szép már most a Fuksziád, na és a táskád is szuper! Ügyes vagy!

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting