2012. december 17., hétfő

MP - Secret Garden új "ruhában", ajándékom Jutkától

dátum: 9:22
A történet annyi, hogy nagyon nem szerettem ezt a képemet az előző kerettel. Valamit mindenképpen szerette volna kezdeni vele, még az idén. Végülis egy olyan keretbe került, amilyenben már van itthon egy képem. Ez csak akkor derült ki, amikor haza jöttem a keretezőtől. Én úgy érzem, hogy telitalálat ez a keret, a másik nekem olyan semmitmondó volt, nem hangsúlyozott rendesen.
Szerintetek???




Ésssss, akkor a harisnya, amit Jutkánál nyertem. A mérete, színe tökéletes!
Köszönöm, mégegyszer, szerintem remekül megoldottuk a feladatot. :)
(ja, és én még idáig nem nyertem semmit, remélem ezzel megtörik valami... :))





6 Üzenet:

Jutka on 2012. december 17. 12:34 írta...

Titkos kerted nekem az előző keretben is tetszett de, sokkal komolyabb ezzel a kerettel valóban.

Kívánom nyerj még sok szép dolgot:)
Remélem azért hordható a harisnya.... bár magam sem tudom milyen alkalomra vagy mihez is lehet felvenni egy ilyen harisnyát. Szandi is ritkán viseli. Sajnos most még modellem sem volt akire rápróbálhattam volna így rajtad látom először és találtam benne pár hibácskát:(
Viseld egészséggel!

Mónika on 2012. december 17. 14:01 írta...

Ez az utóbbi keret az igazi! (Bár az elsővel is jó volt.)

dviki on 2012. december 17. 20:35 írta...

:-)))) A kép is az új kerettel és a harisnya!, na az aztán mindent visz! :-)

Judit on 2012. december 17. 20:51 írta...

Szerintem is az új keret az igazi a Kerthez! A keretező is annyit mondott mikor kibontotta, hogy BINGO! :)
Szeretem ezt a keretet, a jégmadaras képem is ilyenben van. Valahogy passzol hozzám.
Harisnyával minden rendben van Jutka! Azt, hogy milyen gyakran tudom hordani, még én sem tudom, de azért karácsonykor mindenképpen rajtam lesz! :)

Andulka on 2012. december 18. 18:18 írta...

Nekem is jobban tetszik ez a keret, a harisnyád nagyon szexi! :-)

Dora on 2012. december 22. 18:12 írta...

Igen, sokkal jobb az új keret!

A harisnya is állati jó :)

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting