2009. augusztus 14., péntek

Játék!

dátum: 13:12
Dóra hívott játszani!
Nehéz lesz csak, 5 dolgot felsorolni amit szeretek... :))

  • Nagyon szeretem a hidakat! Annyira jó átmenni rajtuk!
  • Szeretem a rockzenét, a koncerteket! Első koncert amin voltam: 92', Fekete Lyuk! :)
  • Rajongok a kekszekért. Úgy, egyébként az édességekért nem (mostanában kivétel, a Lindt csoki, no meg a dinnyés Milka, de az bármikor :)).
  • A könyvek illata... Amikor veszek egy könyvet, előtte mindig bele kell szaglásznom egy kicsit...
  • És amit a legeslegjobban szeretek az a görögdinnye!



Akinek továbbadom (persze, csak ha van kedvük): Edit, Jutka, Kryx és Lau.


2 Üzenet:

Dora on 2009. augusztus 14. 14:08 írta...

Uuuu, a könyvek illatata! Na ez nem ugrott be, pedig én is hogy szeretem szaglászni őket!

Jutka on 2009. augusztus 14. 17:32 írta...

Egy másik játékra hívlak, gyere hozzám!
Én meg mindjárt írom a válaszaimat.

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting