2010. február 10., szerda

Újabb díj.

dátum: 8:37


Lautól és Mónikától is megkaptam,. Köszönöm, hogy gondoltatok rám!

Én továbbadom Dorának, Jutkának, Móninak és Krisztinek . Tudom, tudom, hogy 7 embernek kéne, de már körbe ért. :)
(Linkeltek ám a nevek, csak nem látszik.)

És a 7 dolog magamról.

1. Szeretem a sorozatokat. Már vagy harmadszorra nézem a Szex és NY-ot, a Rúzs és NY is nagy kedvencem, és akkor a Született feleségekről meg a Kés/alatt-ról még nem is szóltam.

2. Nem ritka, hogy megkönnyezem a filmeket.

3. Én is szeretem a kávét. Párnás kávéfőzőnk van itthon, hetente 1-2x iszunk, imádom az illatát.

4. Nagyon ritka, hogy esténként az elejétől a végéig megnézzek egy filmet. Általában 2-3 estés nálunk egy film nálam.

5. A moziban is beleszundítok a filmekbe, még ha nem este megyünk akkor is. Komoly sikerként könyvelem, hogy az Újholdba nem szundítottam bele! :)

6. Az unokahúgom (Anna) és a nővérem Csutinak hív. Amikor még kicsi volt az Anna, és nem tudta kimondani Tucsinak hívott. Nemrég beszéltem neki erről, jót kacagott. :)

7. Végül pedig a füstölők! Több is van, amit nagyon szeretek. De amelyiket a legeslegjobban, az a Nag Champa és a Hem: Almond. :)

Képem nincs a madaraimról, de annyit elárulhatok, hogy "szerkezetkész". :)

8 Üzenet:

Dora on 2010. február 10. 9:33 írta...

Jaj de jó :) Köszönöm szépen!

Tényleg a sorozatok! Azt én is kihagytam! :) Sorozatfüggő vagyok :-DDDD

Jutka on 2010. február 10. 15:07 írta...

Köszönöm "Tucsi" imádni való kis történet. A belealvós is tetszik.

Judit on 2010. február 10. 19:47 írta...

Örülök, hogy tetszett!!! Ezért jó ez a játék, mert ilyen dolgokat is megtudunk egymásról. :)

Laucica on 2010. február 10. 21:31 írta...

Köszönöm Csuti, hogy játszottál velem:)

Judit on 2010. február 11. 19:22 írta...

:)))))))

Móni on 2010. február 12. 12:52 írta...

Köszönöm szépen!!! :)))))) Én is sorozatfüggő vagyok ám! :)

Kryx on 2010. február 15. 20:13 írta...

:)) Férjem szerint én is sorozatfüggő vagyok, pedig alig nézek csak 10-et. :)))) Én azt hagytam ki, hogy régen Brad Pitt volt a kedvencem. :) Most már elég "öreg" vagyok az idősebb színészekhez. :))) Köszönöm a díjat! :)

Judit on 2010. február 15. 20:39 írta...

Örülök, hogy velem játszottál!
Az egyik legjobb dolog a sorozat! :)))

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting