2010. október 10., vasárnap

Atalie - Florence.

dátum: 20:03

Az úgy volt, hogy egy esküvőre voltunk hivatalosak ezen a hétvégén. Szerettem volna, egy kicsit személyesebb, személyre szabottabb ajándékkal készülni.
Amikor megláttam Zsófinál, éreztem, hogy megvan az igazi.
Aztán indult a fonal keresgélés, és nagyon megtetszett hozzá Nina két fonala(Valentine, Pine Tree).
A rózsák nem lettek az igaziak, most csináltam először, de majd gyakorlom. :)



A ifjú pár örült neki, és itt is sok boldogságot kívánok nekik. :)

9 Üzenet:

Anita on 2010. október 10. 20:22 írta...

Szép lett végeredmény! :)

Ezekkel az Atalie mintákkal szemezgetek már egy ideje, lassan talán ki is kellen próbálni egyet...

Laucica on 2010. október 10. 20:41 írta...

Milyen szép!! Nagyon jó a fonalválasztás, meg az egész tényleg olyan esküvői, de nem csöpögős:)

Jutka on 2010. október 11. 8:33 írta...

Csuda klassz!
Ezek az Atalie minták egyszerűek és még is nagyon mutatósak az albumborító (ugye az?) szép lett!

Ezért volt ez a nagy csend?

Zsófi on 2010. október 11. 10:31 írta...

Szép lett, szép lett!:)

Andulka on 2010. október 11. 10:54 írta...

Nagyon szép lett! Nem csoda, hogy örült az ifjú pár!

Judit on 2010. október 11. 18:43 írta...

Köszönöm a kedves szavakat. :))
Anita: szerintem vágj bele, olyan szépek ezek a minták egytől egyig.

Lau:reméltem is, hogy nem lesz csöpögős. Egyébként az esküvő sem volt az.

Jutka:ezért volt a nagy csend. De persze, az utolsó pillanatban készült el (fotóalbum lett). Nem lett az igazi az anyagválasztás, mármint a hátsó részre, de így jár az ember lánya, ha rábíz egy ilyen fontos döntést a párjára. :)

Zsófi, Andulka:kösziiii!!! :)

Edit on 2010. október 13. 20:15 írta...

Jaj, nagyon szépséges lett! :)

Dóra on 2010. október 14. 19:24 írta...

Milyen rafinált kis minta! Nagyon mutatós! Szép lett!

Timici on 2010. október 18. 12:58 írta...

szépséges lett!!!:o)

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting