2011. január 22., szombat

Valerie Pfeiffer - Sitting Pretty keretezve.

dátum: 8:11
Íme, keretezve. :)
Nagyon örült neki a sógornőm, már a keretezőhöz is ő vitte. Teljesen az ő színvilága. Nagyon tetszik neki, és ez a lényeg!








Én mostanában kötögetek. Van egy kb. 3 éve elkezdett kardigánom, már csak a 2 ujja hiányzik meg az összeállítás, de megszenvedek vele rendesen. Nem adom fel!!! :))
Aztán befejezem a "J" betűmön a gyöngyözést, és utána jön majd valami új! :)

13 Üzenet:

Christine on 2011. január 22. 8:52 írta...

Nagyon aranyosak ezek a madárkák:) Szép lett a keretezése is, illik a képhez.

Jucus on 2011. január 22. 15:47 írta...

Hű, nagyon szép! Tetszik nekem is!

Jutka on 2011. január 22. 19:12 írta...

Bájos ez a kép a madárkákkal:))
Szerintem is illik a keretezés hozzá meg a paspartu is gyönyörű lett. Szerencsére nem tudtak lebeszélni róla.

Dóra on 2011. január 23. 8:32 írta...

Csini keretet kaptak a madárkáid!
Látom neked is előre megvan nagyjából egy havi terved:-DD Én tegnap listát írtam:-DDD

Wassernixe on 2011. január 23. 14:42 írta...

Nagyon szép lett, tetszik :) A keretezés is passzol.

Andulka on 2011. január 23. 18:00 írta...

Szuper az összhatás!

Judit on 2011. január 23. 20:17 írta...

Köszönöm a kedves szavakat lányok! :)
Itt muszáj is volt a paszpartú, mert volt egy folt az anyagon. Így legalább takar. :)
Dóra: ez nálam inkább több havi terv. Pláne a kötés, mert most nagyon elment tőle a kedvem. :(

Timici on 2011. január 28. 14:30 írta...

szuper ez a kép, jól passzol hozzá a keret!
kitartást a kardigánhoz!!!

Laucica on 2011. január 28. 17:58 írta...

Hát kinek ne tetszene?:) Nagyon jó lett:)

Christine on 2011. február 4. 8:58 írta...

Mióta két hete láttam nálad ezeket a csibéket, csak rájuk gondolok:) Ugye nem bánod ha lekoppintom az ötletet és kihímzem én is?:D

Judit on 2011. február 4. 14:34 írta...

Christine!
Egyáltalán nem bánnám, sőt! Nagyon is örülnék neki! :)
Azt hisze a fertőzés kölcsönös, mert nekem meg Nora C. mintákon jár az agyam... :)

Dominika on 2011. február 4. 16:39 írta...

Nagyon aranyosak lettek a kis cinkék. Én is ki szeretném ezt hímezni egyszer, a fonal és a minta már 3 éve megvan hozzá :D

Atkáriné Terike on 2011. február 23. 9:33 írta...

Nagyon aranyos kép lett! Szeretném én is kivarni. Hol találom meg a mintát? Segíts légyszives! Üdv Terike

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting