2008. június 17., kedd

Fáradt vagyok...

dátum: 20:24
Teljesen ki vagyok purcanva. Fáradt vagyok. Hímezni sok kedvem bevallom nincs. Elsősorban azért mert az esküvői kép nem tetszik (sk. festettem az anyagot, nem tetszik a színvilág amit a fonalak képviselnek), másodsorban a fáradságom miatt.

Lassan kialakul bennem, hogy nem fogom elajándékozni. Legalábbis nem arra az esküvőre amire szántam volna.
Már ki is találtam egy másik ajándékot erre az esetre. Szerencsére beszerezni van még időm bőven.
Holnap majd rakok fel róla képet. Legalábbis igyekszem. :)))
Ugyanis a nővérem holnap érettségizik és megyek vigyázni az unokahúgomra.

És ha esetleg még egy pár perce úgy gondoltam, hogy fáradt vagyok akkor vajon holnap milyen állapotban leszek??

2 Üzenet:

Edit on 2008. június 19. 21:41 írta...

Megértelek... Épp ilyesmi állapotban lehetek én is. De nemsokára eljön szabadságom ideje is, akkor kipihenhetem magam.
Remélem, neked is helyrezökkennek a dolgaid. :)

Judit on 2008. június 21. 10:56 írta...

Remélem igen...
Jó neked, hogy nemsokára szabadságra mész.
Nekem augusztusig még várnom kell rá...

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting