2008. június 30., hétfő

Kész van!!!

dátum: 10:02

Mosatlanul, vasalatlanul.
Szóval elkészült, igaz kicsit másképpen gondoltam. Nem volt egy lassú hímzés, csak néha egy kicsit uncsi volt az a sok teli rész.
Végülis nem arra az esküvőre adom, amire terveztem (valamiért meggondoltam magam), hanem majd egy másikra.
És most elkezdem a Secret Gardenst. Már tavaly kinéztem, megvásároltam hozzá mindent... De most vége el is kezdem. Még sosem hímeztem MP-t. De majd most!!!


:)))
Ő lenne a Mi kis kertünk a balkonon!!!

3 Üzenet:

Lilang on 2008. július 1. 12:12 írta...

Szia!
Nagyon érdekes ez az esküvős képed!
Egyedi, különleges, bensőséges.
Tetszik.
A megajándékozottak is biztos örülni fognak neki.
Az MP - Secret Gardens szuper kis képecske kíváncsi vagyok milyen kivarrva :)

Judit on 2008. július 1. 12:38 írta...

Szia!
Köszönöm a dicséretet!
Én is kíváncsi leszek a MP képre.
Egyenlőre ugyanannyit hímeztem mint bontottam. :(

Lilang on 2008. július 2. 16:26 írta...

Elhiszem, hogy nem könnyű munka...
Én is kivarrnám gobelinnek, ha nem lenne ennyi tűzőöltés benne... De így...

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting