2008. december 16., kedd

Hógolyó.

dátum: 19:34
Rita megdobott egy hógolyóval! Nem mondom, jól eltalált! :)

Lássuk csak:

Horoszkópod: Rák, nem tudom, hogy mi az aszcendensem. Az viszont biztos, hogy a víz a legfontosabb nekem. Tipikus Ráknak érzem magam. :)

Ha nyernél a lottón: Egyszer lottóztunk. Amikor elkezdtük a hitelt intézni, feladtunk egy lottót a helyrajzi számainkkal. Nem jött be. :(
Egyébként, ha nyernénk egyszer, akkor sokat utaznánk. Ez első utunk már itt van a fejemben pár éve.

Rossz szokás, de nem nagyon tudsz megszabadulni tőle:Gyűjtögető vagyok. Ezen értek MINDENT! Az a szerencse, hogy a Peti is… :)
Ez valószínűleg a gyermekkoromnak is köszönhető, sokszor sokmindent mellőznünk kellett.

Ha web-böngésző: Természetesen Google.

Ha koffein:Hát én bizony kávézom. Az a fajta vagyok, aki egész nap ellenne pár bögre kávéval. Hosszú kávét iszom, mostanában elég sűrűn koffeimenteset.
Viszont reggel felkelés után, csak egy bögre zöld tea jöhet számításba. :)

Színeid ruhában:Nagyon szeretem a padlizsán lilát, a türkizt, a feketét, a pirosat és a pasztell színeket.

Most mi van rajtad: Pizsama. :))

A legutóbbi könyv, amit kiolvastál: Joanne Harris: Bársony és keserű mandula. Nem tetszett. :(

Ha háziállat: Nincs semmilyen háziállatunk. Mi azt szeretjük, hogy ha valamelyik ismerősünknek van és mi néha kiélvezhetjük a jó oldalát. :)

Amit soha nem választanál háziállatnak: Hüllők és egyéb csúszó mászó állatok.

Amit a legjobban szeretsz magadban: Talán azt, hogy van körülöttem egy pár ember aki bármikor kérhet bármit, ha tudom mindig teljesítem. Ők az igaz barátiam és viszont.

Tíz év múlva ilyenkor hol látod magad: Szeretnék egy gyermeket, akinek mindent meg tudunk adni. Talán kertes házban élnénk, gondoznánk a kertet, és sütnék – főznék, a Peti (aki addigra már a férjem lenne persze :)) pedig barkácsolna.

A legutóbbi nagyon jó élményed: Ma kifestettem a konyhámat!!!

Akiket pedig én cálzok meg az nem más mint Lilang, Edit és Mazsola.


4 Üzenet:

Szentpyr on 2008. december 16. 22:54 írta...

:)!

ez a legújabb könyve? miért nem tetszett? bár a Partvidékiek sem volt már annyira elragadó... a korábbiakat jobban szerettem...

Lilang on 2008. december 17. 19:05 írta...

Köszi a golyót felfrissültem :)
De már egyszer végigjátszottam a dolgot :)

Judit on 2008. december 18. 8:23 írta...

Novellás könyv, egy pár tetszett de nem az a hangulat jött vissza.
Nekem a Csokoládé és a Csokoládécipő nagyon szeretem.

Lilang on 2008. december 23. 17:59 írta...

Boldog karácsonyt!

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting