2008. december 24., szerda

Ők is készen lettek.

dátum: 0:05


Sikerült a múlthéten eljutnom a keretezőnkhöz. Nagyon szép kereteket választottunk (mert persze azért Ő is segített). A Mikulás, a szépen kifestett előszobánk falát díszíti. Nagyon tetszik a paszpartu - keret kombináció. Igazán ünnepi!



Ezt a kis gyönyörűséget, még egyenlőre, sehova sem raktam ki. Jövőre azért biztos jobban rá tudok hangolódni a karácsonyra, és mindennek meglesz a maga helye.
Jelenleg úgy vagyok vele, hogy felkeltem reggel és azt hittem, hogy csak egy pár nap múlva lesz karácsony. Akkor derült ki számomra, hogy nem így van, mikor megnéztem egy naptárat. Nagyon eltolódott az idő érzékünk...



A részeges kacsa a sógornőm ajándéka lesz. Igazából nagyon szeretne egy V. Pfeiffer madaras képet (amit a kedvesemnek készítettem), de azt a párosítást nem készítem el másnak . Olyan nekünk van és kész. Kárpótlásul kapja, remélem örülni fog azért ennek is.


5 Üzenet:

Laucica on 2008. december 25. 14:38 írta...

Ez a két csibe zseniális!!!:))

Judit on 2008. december 25. 15:02 írta...

Köszikösziköszi! :)

Márti on 2009. január 2. 12:11 írta...

Mindegyik kép nagyon aranyos lett, de ez a Mikulás már akkor nagyon megfogott, amikor még keret nélkül volt!!! Boldog Új Évet!! !

Judit on 2009. január 2. 12:20 írta...

Köszi. :)
Azóta már ez lett az első kép, amit kitettünk az előszobába. Nagyon jól mutat.:)

Szentpyr on 2009. január 2. 14:41 írta...

De helyesek!!!! A középső a kedvencem:))!

Boldog Új Évet:)!

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting