2009. május 2., szombat

Secret Garden (6)

dátum: 18:51

Miután Jutka már befejezte az ő kertjét, ideje volt nekem is belehúznom, hiszen olyan szépséges lesz! Most nagyon fellelkesültem, amikor csak időm van ezt csinálom. De reszkess hímzés, mert megrendeltem a Twilight-ot könyvben, mert a dvd-t már rongyosra néztem! :)

Aztán a tündérem is kényszer pihenőn van, mert nem sikerült egy fonalat beszereznem hozzá!
De Laura volt olyan tündér hogy küld nekem, jó messziről! :)

9 Üzenet:

Jutka on 2009. május 2. 19:32 írta...

Nagyon jóóó! Tudod milyen régóta várom már ezt a képet a kertedről? Gondoltam a nagy hallgatás mögött valami van, de a tündire tippeltem, azzal foglalatoskodsz. Olyan szívet melengető érzés,hogy így elhaladtál te is vele, szinte fáj, hogy az enyém már elkészült. Várom a további fejleményeket is. A képek is jók imádom nézni a kertedet.

Dora on 2009. május 3. 10:48 írta...

Jaj, lányok, mostmár nekem is elő kéne kapnom azt hiszem :) Tök jó nézni, hogy haladtok vele! Utoljára a kórházban böktem bele, mikor Botonddal voltam szülni.

Judit on 2009. május 4. 8:28 írta...

Köszi lányok!
Most nagyon a hatása alá kerültem! Jó volna már készen látni! :)

Anita on 2009. május 4. 8:43 írta...

Már most nagyon tetszik, hát még ha készen lesz! :-) Egyszer majd én is szeretném meghímezni legalább az egyik kertet.

Lilang on 2009. május 4. 10:55 írta...

Imádom ezt a kertet :)
Nagyon jó az eddig elkészült rész :)

Judit on 2009. május 4. 12:29 írta...

Kösziköszi! ;)
Lelkes vagyok!!!

Edit on 2009. május 6. 11:46 írta...

Nagyon szép lesz a kerted! Nekem is megvan mindkét minta, mert lehet, hogy egyszer nekikezdek... :)

Barbi on 2009. május 8. 20:59 írta...

Csodaszép lesz a kép! Olyan jó, hogy ilyen színes! A báránypáros pedig nagyon édi! :DD

Judit on 2009. május 10. 17:07 írta...

Köszönöm Barbi! :)
Már a fele készen van, de most valami más készül... :))

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting