2009. április 14., kedd

Ollós játék Ninával!

dátum: 11:53

Nina játékot hirdetett, ollósat! A szabály az, hogy mutassuk meg az ollóinkat és az ollóőreinket.
Én is mutatom az enyéimet!
A mostani nagy kedvenc a sötét piros. Még Ritánál szerettem bele. Nagyon szeretem hozzá azt a kis védő sapkát. Az első a darus volt, azt a kis gyöngyös fityegőt pedig a párom készítette. A színes virágosat tavaly vettem az Éva Kézimunkában, amikor megnyílt a Soroksári boltjuk.
A bal szélen pedig egy nagyon régi olló, sajnos az éle meg a hegye sem olyan mint amilyennek kéne lennie. Nem is nagyon használom.
Mivel még sosem nyertem , ezért most is nagy reményekkel vágok bele Nina játékába!
Meglátjuk ki lesz a szerencsés!



Íme, elkészült a keretezés. A kerettel volt némi gond. Nagy dilemma volt, hogy milyen is legyen és aztán amit sikerült választanom keretet, sajnos megszűnt...
Így esett erre a választás, de így is tetszik!!!

8 Üzenet:

Barbi on 2009. április 14. 12:26 írta...

Nagyon csini ollóid vannak!

A kép csodás! :)

Judit on 2009. április 14. 12:36 írta...

Kösziiii!

Jucus on 2009. április 14. 13:35 írta...

Nekem az a virágos ollód tetszik a legjobban, olyan kis vidám!

Judit on 2009. április 14. 16:52 írta...

Az valóban nagyon helyes! Volt még azt hiszem 2 színben, nem volt könnyű választani... :)

Lilang on 2009. április 15. 14:26 írta...

Kiemeli a keret a képet :)
Szerintem jó lett :)

Judit on 2009. április 16. 16:37 írta...

És remélem a zöld falon is jól fog mutatni.:)
Ez a napokban kiderül...

Lonci (Győr) on 2009. június 2. 12:04 írta...

Jó kis ollók, nekem még csak a patchwork-höz vannak ollóim, de fáj a szívem egy darusra:-)))

Judit on 2009. június 2. 12:14 írta...

A darusat nagyon szeretem. Az volt az első... :))

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting