2009. április 8., szerda

Egy meglepi. :)

dátum: 21:47


Ma megkapta Edit a meglepit, amit a napokban készítettem neki, sok-sok szeretettel!!! Ez az első pinkeepem, de azt hiszem , hogy nem az utolsó! :) Szerintem nem sikerült rosszul. Az ötletet Barbinál láttam (kösziii)!

5 Üzenet:

Barbi on 2009. április 9. 8:32 írta...

Remek kis csomag!!!! És kösz a reklámot. :D A pinkeeped szuper darab, csinálj még jóóóó sokat! :)))

Kryx on 2009. április 9. 9:08 írta...

Nagyon jóóóóóó lett... viszont nekem akkor kell egy új ötlet. :):)

Márti on 2009. április 9. 9:18 írta...

Szuper csomag, nagyon szép pinkeep-pel!!

Edit on 2009. április 9. 19:52 írta...

Ugye milyen jó nekem? Olyan szép ajándékok, és ráadásul nagy-nagy meglepi volt! :)

Judit on 2009. április 9. 21:21 írta...

Köszi lányok!:)
Barbi: Nekem öröm, hogy ilyen dolgokat készítesz/készítettek és van honnan merítenem!
Nekem is nagyon tetszik a pinkeep, de most valami mást találtam ki (remélem az ünnepek alatt meg is valósul!).
Annyira jó örömet okozni!
(irul pirul:))

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting