2009. április 3., péntek

Tojásfa és egyebek...

dátum: 17:03
Az elmúlt pár napban engem is utolért az influenza, úgyhogy igazából csak feküdtem. Na, meg megnéztem az Alkonyat c. filmet! :)
Az a helyzet, hogy nekem nagyon tetszett!!!



És valahol itt tartok a tündérkémmel, tegnapi a kép...
Az a helyzet, hogy aidán kívül én még másra nemigen hímeztem, ez az első. Óvatoskodom is vele... Ezt az anyagot még a Drégelyvár utcai boltban vettem, valamikor tavaly. Nem volt idáig túl erős késztetésem rá, hogy elkezdjek rá valamit, de ez a kép szerintem tökéletes lesz rá!




Az idei húsvéti fánk...
A barkát már vagy egy hónapja kaptam, a zalai erdőségekből származik!
A hóvirágokat meg nem is olyan régen hozta a postás bácsi! :o)



10 Üzenet:

Judit on 2009. április 3. 18:11 írta...

Imádom a barkát, nekem a húsvéti díszhez hozzátartozik!!!!

Judit on 2009. április 4. 15:29 írta...

Nekem is nagy kedvencem! :)

Jutka on 2009. április 4. 19:58 írta...

Jól látom a Nimue tündérke a varrományod? Micsoda véletlen:) nekem is darabban van.Nagyon szép ez az anyag miért féltél tőle?
Jobbulást

Judit on 2009. április 4. 22:08 írta...

Igen, igen, jól látod! Már csak a szárnyai vannak hátra. :)
Az anyag nagy szerelem, csak még sosem volt dolgom hímzővászonnal. De nagyon tetszik!!! :o)

Lilang on 2009. április 5. 9:07 írta...

Szép lesz a tündér.
A húsvétfád is klassz :)

Szentpyr on 2009. április 5. 16:14 írta...

tündéri ez a hímzés;)!

Judit on 2009. április 5. 21:36 írta...

Szeretem is hímezni! :o)

Kryx on 2009. április 6. 9:39 írta...

Ez az egyik kedvenc tündér mintám, készen gyönyörű lesz. :)
Most eszembe juttattad, hogy én is barkát akartam, de valahogy idén elmaradt... :)

Laucica on 2009. április 6. 16:32 írta...

Ez a tündér tényleg az egyik legszebb:))
A hóvirágok nem igaziak???

Judit on 2009. április 7. 10:57 írta...

A hóvirágok sajnos nem igaziak, bár néha mintha érezném az illatukat... :)

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting