2009. június 2., kedd

Secret Garden (7)

dátum: 10:11


Tegnap állásom! Egyszerűen jobb képet nem tudtam kifacsarni. Rendesen megjártam a dupla ikonokkal. Szerencsére időben sikerült korrigálni a dolgot!
Szép lesz, már azon gondolkozom, hogy milyen keretet kapjon majd... :))


14 Üzenet:

Dora on 2009. június 2. 11:10 írta...

Na, mostmár ezek után nekem is elő kell vennem, nincs mese :) De jól áll a tiéd!

Judit on 2009. június 2. 11:16 írta...

Kíváncsi lennék a tiedre!
Hol tartasz vele?

Dora on 2009. június 2. 11:18 írta...

2 lapnak az x-ei megvannak, meg 2 másik lapba belekezdtem, meg egyik lapnak nagyjából a kontúrjai is megvannak. Már Jutkának is igértem képet, felrakom valamikor, bár előtte bökök bele, mert kedvet csináltatok nekem hozzá :)

Judit on 2009. június 2. 11:31 írta...

Akkor, bizony itt az ideje, hogy elővedd!!! ;)
Várom a fotót!

szkornelia on 2009. június 2. 13:09 írta...

Ez a Michael Powell az egyik kedvencem. Egyszer meg akartam festeni uvegfestessel, a konturozas kesz is van, de sajnos szinezni kevesbe jol tudok, igy eddig haladtam vele. Viszont en is szeretnem egyszer kivarrni is.

Jutka on 2009. június 2. 14:47 írta...

Látom ám, te is haladsz vele! Lassan, vagy gyorsan, de biztosan elkészül ez hamarosan. Annyira jó nézni, hogy ezt én is megcsináltam és amikor ezen a tájon tartottam, hogy is volt mint is volt. Egy szó mint száz, bizsergető érzés látni, mert olyan mintha valami közös, vagy összekötő kapocs volna köztünk. Elárulom neked, én ennek a képnek köszönhetően kezdtem el a blogolást, jobban mondva melegedtem bele a "blog dologba" azért, hogy tudjam mutatni a haladásom. Ma már nem tudok elképzelni egy napot, hogy ne gyönyörködjek valaki alkotásában.
A keret, jó téma, még nem volt időm elvinni.

Szentpyr on 2009. június 2. 16:30 írta...

mindig elámulok, amikor ilyen volumenű munkát látok! le a kalappal én nem lennék rá képes...
ja és nem mellesleg, gyönyörű lesz!!:)

Judit on 2009. június 3. 10:14 írta...

Jutka: Igen, egészen jól haladok. Amikor Te elkészültél a tieddel, na ekkor indult meg az én szekerem. Azóta meg sem akar állni! :))
Én örülök, hogy elkezdted a blogolást, sok szép dolgot láthatunk Nálad!
Ó, én napjában többször is bekukkantok ide – oda… Szeretem nézegetni a blogokat! Kíváncsi leszek, hogy a tied milyen keretet (kerítést :)) kap.

Rita: Azért nem könnyű ám koncentrálni, amikor olyan szép apróbb dolgokat látni! Nehéz nem elcsábulni azokra a szépséges Tralala képekre, például!

Kornélia:Egyszer majd mutasd meg, hogy hogy állsz vele. Biztos szép festve is!

Barbi on 2009. június 3. 14:06 írta...

Nem semmi meló! Nagyon szép lesz!

Judit on 2009. június 4. 12:29 írta...

Köszönöm :)

Jutka on 2009. július 2. 10:19 írta...

Nézz be hozzám!
Légyszi, légyszi, légyszi!

Ani on 2009. július 16. 9:50 írta...

ez a minta nekem is nagy kedvencem! gyönyörű lesz!!!

Judit on 2009. július 16. 10:56 írta...

Remélem is, ha már ilyen sokáig szemezgetek vele! :o)

Judit on 2009. július 16. 11:17 írta...

Örülök, hogy eltaláltál hozzám Ani, remélem jössz máskor is! :)

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting