2009. július 5., vasárnap

Újra itt!!!

dátum: 10:01

Jutkától kaptam ezt a díjat! Kedves vagy, hogy gondoltál rám! Köszönöm! :)
Viszont nem adnám tovább, mert ahogy nézem, már körbe ért.


Ezt a kis képecskét, egy kedves barátnőm kapja születésnapjára (és egy picit névnapjára is).
A rövid története annyi, hogy amikor eldöntöttem, hogy megcsinálom a Secret Gardent nagyon sokat lelkesített. Aztán amikor jöttek a nehéz idők (újra kezdés, bontogatás) , és már nagyon ki voltam akadva, akkor egyszer azt mondta, hogy szép lesz, de ő biztosan nem kezdene bele, pedig ő is mennyire szeretne egy MP képecskét. Ezért kapja... :))))


2 Üzenet:

Jutka on 2009. július 5. 15:41 írta...

Már arra gondoltam történt, veled valami, nem mindennapi, hogy nem jelentkezel. Láss csodát igen, megalkottad ezt a különlegességet! Minden előre jelzés nélkül, láss csodát, itt van, én csak nézem, nem találok szavakat, annyira... kis tüneményes!
Van szíved elajándékozni???
A díjról, csak annyit a hasonló kis gyönyörűségekkel, kiérdemelted.

Judit on 2009. július 5. 20:49 írta...

Csak annyi a távollétem oka, hogy nálunk szünidőzött az unokahúgom, aki 3 éves múlt. Nem volt ez egyszerű időszak sem nekünk, sem (szerintem) neki. :)
Nem lesz könnyű elajándékozni (IMÁDOM), de igazán jó helyre kerül. És ez a legfontosabb!!!!

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting