2009. július 11., szombat

Egy játék! :)

dátum: 20:36
Engem Jutka hívott játszani, hogy osszam meg magamról azt a 10 gyümölcsöt, növényem, fűszeremet, amit nagyon szeretek.
Lássuk csak, az egrest kilőtte Jutka...

Sárgadinnye, görög dinnye... Egyszerűen IMÁDOM mindkettőt! Pont ma ettünk sárgadinnye levest, mennyei volt!

Annyira bájos kis fuksziát nevelgetek. Már többször próbálkoztam, de újra nem akart hozni bimbókat. És most, hála az esőíznek, sikerült!!! Újra bimbós lett, és esély lett a pompázásra!

Fűszerek közül a bazsalikom az abszolút kedvenc! Most is nevelgetek egy egész cserépre valót.

Ha hagymák, akkor természetesen fokhagyma (mint Doránál) és azért a lilahagymát is említsük meg, ami reggelikhez is kiváló. Én a fokhagymát leginkább magában, vagy sajttal szeretem. A Peti mindenbe. Most is vagy 1/2 kiló szárad, kint a konyhában.

Az orgona is igazi kedven, egész évben gyönyörködnék benne (és az illata... :)))!

Paradicsom sem maradhat ki a sorból! Egy jó kis nyári lecsó, na az mindenkor jöhet!

Nem tudom, hogy ide sorolható-e, de én megteszem. Kukorica! Főzve, grillezve, bárhogy...

Tárkonyról is nagyon nehéz lenne lemondanom. A tejfölös leveseket egyszerűen, elképzelni sem tudom a társasága nélkül.

Huhhh, az erőset (chili) én is nagyon szeretem! Ki ne maradjon!!!

Levendulát szeretnék a balkonra! Még nem sikerült olyan fajtát választanom, ami következő évben is virágzott volna, de optimista vagyok!

Íme a 10, és most játékba hívom Editet, mert kíváncsi vagyok az ő 10 kedvencére.


4 Üzenet:

Jutka on 2009. július 12. 11:48 írta...

Nagyon vártam már a válaszaidat, annál is inkább, mert bele csempésztél te is egy kis személyes infót magatokról. A kukorica, húú elfeledkeztem róla, pedig fő a fazékban.
Tárkony, érdekes sokszor be akartam már szerezni a fűszer növényes kertembe, de még nincs be kell pótolnom ezt a hiányosságot.
Fukszia, nagyon jó, hogy újra virágzik.

Dora on 2009. július 12. 13:12 írta...

Hu, igen, igen, a fukszia! Nekem is lesz egyszer! Annyira szép virág, van is egy megkezdett fuksziás himzésem :)

Kukorica! Igen, az nekem sem jutott eszembe, pedig milyen jó főzve, grillezve, salátában!

Meg a levendula, na az is kell nekem egyszer!
Jó volt olvasni ezeket :) Jó kis játék ez!

Edit on 2009. július 12. 15:03 írta...

Judit, köszi a játék lehetőségét!:) Most még kedvem is volt hozzá... ;)

Judit on 2009. július 13. 8:07 írta...

Igen, igyekeztem belecsempészni személyes dolgokat.
Grillezett kukoricát előszór Horvátországban ettünk, azért azt az ízt, nem tudtuk még hozni. :)

Edit!
Örülök, hogy te is játszottál velünk!

Ez tényleg, egy jó kis játék! :))

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting