2009. július 21., kedd

Secret Garden (8)

dátum: 12:27


Éppen ebben a pillanatban, mikor készen lettem, olyan szépen kisütött a nap!!!
Olyan jó látni, hogy ilyen szépen alakul! A héten szeretném a hímzés részét befejezni (mégiscsak szabin vagyok), aztán jöhet a több hetes (hónapos) kontúrozgatás!

8 Üzenet:

Dora on 2009. július 21. 13:46 írta...

Ah, nekem is újra elő kéne vennem. Vagyis itt van mellettem, de úgy belendültem a Fasselbe, hogy nem jutott rá idő. Meg most sajna valszeg az lesz, hogy befejezem ezt a lapot a fasselből, aztán kénytelen leszek az RRjeimmel törődni kicsit... utána szerintem én is előkapom. De bakker, neked lesz előbb kész mint nekem...

Judit on 2009. július 21. 14:10 írta...

Tényleg nagyon belelendültél a Fasselbe, olyan szép lesz!
Én abban azért nem lennék biztos, hogy az enyém hamarabb meglesz, már csak a kontúrozás mennyisége miatt sem...

Jutka on 2009. július 21. 22:41 írta...

Nagyon jóó!
Tudod mennyire várom ezeket a fotókat a kertről imádom nézni.
Hajrá,hajrá szurkolok, minden kertes lánynak:O)

Edit on 2009. július 22. 10:45 írta...

Hű, de jól alakul! Lehet, mire visszajövök a nyaralásból, már kontúrozva is láthatom! Hajrá!!! :)

Judit on 2009. július 22. 11:16 írta...

Azért fotóról nekem is jobb nézni,pláne másét!

Edit: Ennyire optimista azért nem vagyok! De azért igyekszem. :))

Kryx on 2009. július 27. 7:49 írta...

Nagyon klassz lesz, nekem is tetszik, de még a Velencei gondolás kép is készülget. Én nem bírtam ki, a felét már kontúroztam... :)

Judit on 2009. július 28. 10:32 írta...

Azok a Velenceiek is nagyon szépek... :)

Lilang on 2009. augusztus 5. 7:37 írta...

Csodálatos lesz :)

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting