2010. április 8., csütörtök

Biscornu.

dátum: 12:06

Már egy ideje kész vagyok vele. Ez az első biscornum, de van még mit gyakorolnom! :))
A fonalat én választottam (DMC 4215), nagyon tetszik a színe.

Ui: Várom a jelentkezőket a PIF-re! :))

5 Üzenet:

Andulka on 2010. április 8. 13:12 írta...

Elsőre nem is rossz! Nekem tetszik! :-)))

Jutka on 2010. április 8. 15:23 írta...

Szerintem meg nagyon jó lett, kihinné, hogy az első!
most elgondolkodtam a biscornu dolgon, még én sem készítettem a te példádon talán felbuzdulok:-)))

A PIF ezen még gondolkodom.

Judit on 2010. április 8. 21:15 írta...

Köszönöm! :)
Annyi szép biscornut láttam, alig bírtam választani...
Jutka: :)))

Kryx on 2010. április 14. 8:38 írta...

Én imádom a biscornukat és most rá is jöttem, hogy magamnak bizony még nem csináltam... tetszik a tiéd.

a PIFen én is gondolkoztam, de még az elsőre is csak egy jelentkezőm volt, akinek az ajándékát most fogom még csak átadni, jól elcsúszva vele. Még jó, hogy a barátnőm, aki most kezdi írni a blogját.

küldtem neked egy díjat. :)

Judit on 2010. április 15. 20:46 írta...

Kryx: Én nálad láttam a fejlécben a biscornut, onnan jött az ötlet. :)
És most az ideje is eljött!
Köszönöm a díjat, holnap kiteszem.

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting