2010. április 8., csütörtök

PIF.

dátum: 8:35

Lauránál jelentkeztem, mert úúúgy szeretnék kapni tőle valami kis apróságot! :))
Várom a jelentkezőket!!!!!!
(és mivel még egy másik körben is benne vagyok, nem baj ha többen jelentkeztek!)

5 Üzenet:

Jutka on 2010. április 21. 18:34 írta...

Drága Judit, sokat gondolkodtam a játékon , de jelentkezem! Tudom milyen szépségeket hímzel és telhetetlen vagyok szeretnék kapni tőled és adni is, talán tőlem is szeretne kapni valaki.

Judit on 2010. április 22. 7:42 írta...

Jaj, de boldog vagyok!!! :)))))
Nagyon örülök a jelentkezésednek! :))

Lara on 2010. augusztus 14. 19:48 írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Judit on 2010. augusztus 15. 12:41 írta...

Szia Lara!
A manókat sajnos nem én készítem, én csak rajongó vagyok.
Itt meg tudod őket nézni:
http://www.figurashop.hu/

Lara on 2010. augusztus 15. 14:35 írta...

Na nem baj,azert szeretnek jelentkezni,mert te is csodalatos dolgokat alkotsz es koszonom a linket.

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting