2010. június 4., péntek

PIF :))

dátum: 19:53
Nekünk ma kérem új postásunk volt! Nem más mint, Lau személyében. Korábban volt már róla szó, hogy mivel elég közel lakunk egymástól, ezért az én PIF ajándékomat áthozza majd.
Viszont úgy meglepett, amikor felkapuzott...
Kicsit furcsa is volt, hogy csomagot kaptam, gondoltam hátha a párom lep meg valamivel. :))
De sokkal nagyobb meglepetés volt, amikor szegény felloholt a negyedikre, és megláttam, hogy ő az!
Szerintem nagyjából ugyanannyira voltunk zavarban.
Mikor elment megölelt, ami nagyon jól esett! Én meg rohantam bontogatni :)))))
Laura, köszönöm szépen még egyszer!
Jöjjenek a képek!




A csini csomag



Együtt
(csokik, teák, naplónak való füzet, hajócsipkés-potpourris szívecske)



Illatos hajócsipke szívecske
(élőben sokkal szebb, fényesebb színe van)



Dinnye


Füzet hátoldala :))

4 Üzenet:

Jucus on 2010. június 4. 21:31 írta...

De kedves meglepi! Az a hajócsipkés szivecske valami álomszép! Gratulálok Neked!

Jutka on 2010. június 5. 11:51 írta...

Vháá, micsoda szépségek!
Nem győzöm a fejem kapkodni, de nekem is a hajócsipkés szivecske a nyerő!

Judit on 2010. június 5. 13:19 írta...

Olyan szépek!
Csak nézem, illatozom, örvendezek... :))

Laucica on 2010. június 6. 12:08 írta...

Igazán nagyon szivesen!! Remélem, hogy tetszik!!!

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting