2010. június 30., szerda

És a kép...

dátum: 19:18



Nora Corbett - Letter "J"

Töltő haza, íme a kép. :)
Szeretem hímezni, bár a héten haladásra semmi lehetőségem nem lesz. Nem hajt a tatár, na. Kereteztetni már ezer éve nem voltam. :(

Ma voltunk Csákváron. Mert az a helyzet, hogy van nekem egy unokahúgom, az Anna, aki velünk tölti ezt a hetet a szünidőjéből. Komoly programok voltak mára is.A Tropicariumban kezdtünk (kapott Némós lufit :)), a Camponában ebédeltünk, onnan mentünk Csákvárra. Megnéztük a Kézimunka kiállítást a Vértes Múzeumban, amin Ralina képei is kint voltak (azért a kis négyévesnek nagyon tetszettek a keresztszemesek!!!), majd fagyiztunk egyet a Csuta Cukrászdában. Mert az év győztes fagyiját meg kellett kóstolnunk. :))

Néhány kép:
Anna kedvencei voltak.


Ballag a kocsihoz


Mosoly :)


Pedig ízlett neki... :)

Holnap Veresre megyünk a Medveotthonba. :)

5 Üzenet:

Ralina on 2010. június 30. 20:34 írta...

Hű, ennek nagyon örülök, hogy benéztetek! :o)Jó kis körutat tettetek. Annát nézve mintha arra ballagtam volna én is a postáról hazafelé. A Csuta cukrászdánál jobb helyre nem is mehettetek volna, ott nagyon finom a fagyi.

Christine on 2010. június 30. 20:51 írta...

A Maciotthon biztos tetszeni fog neki:)

Jutka on 2010. június 30. 21:08 írta...

Jó kis programotok volt ma és a héten sem unatkoztok, tündéri a kis csaj.
A "Jéd" folytatását várom. Szépek a fonalak színei!

Laucica on 2010. június 30. 21:57 írta...

Hasonlít rád!!!!:))

Judit on 2010. július 1. 6:33 írta...

Én is örülök neki, hogy el tudtunk menni, az Évába még egyébként sosem jutottunk el(kiállításra).
A fagyi mindenkinek nagyon ízlett!

Christine:remélem is, hogy tetszeni fog ma neki, nagyon próbálunk a kedvében járni.

Jutka:köszi!

Lau:néztük a képeket, olyan kis szögletes álla van mint nekem és a nővéremnek :))

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting