2010. július 25., vasárnap

Nora Corbett - Letter J (2)

dátum: 12:58

Péntek reggel itt tartottam. Passzív vagyok, nehezen bírom a meleget. Sokan vagyon ezzel így... :))

10 Üzenet:

Anita on 2010. július 25. 16:16 írta...

Szépséges lesz! :) Én azt hiszem, magáról a betűről már letettem, de a lótuszüléses tündért mindenképpen meg fogom hímezni, ha már minden héten jógázunk...

Jutka on 2010. július 25. 17:18 írta...

Szépen alakul ez a tündi!:)
A tűtartó azzal a pipaccsal hú, de jó! Nyaklánc egyébkét? Bocsánat a buta kérdésért, de még nem találkoztam hasonlóval, különben is nem tudhatok mindent:(

Judit on 2010. július 25. 18:41 írta...

Köszönöm :))
Anita:nekem van egy csomó betű, aminél nagyon tetszik a tündér, szóval lehet, hogy majd egyszer...
Te mikor kezded? :)

Jutka:igen, nyaklánc. Még Barbitól vettem a komódból. Nagyon praktikus, mert mágneses. Én is sok számomra újdonsággal találkozom a blogokon. :)

Anita on 2010. július 25. 19:12 írta...

Lehet, hogy hamarosan, most úgyis olyan tündérhímezhetnékem van, vele pedig gyorsan készen lehetne lenni. :)

Judit on 2010. július 25. 19:49 írta...

Vele tényleg gyorsan kész lehet lenni :)

Andulka on 2010. július 26. 8:08 írta...

Szép lesz!

Dóra on 2010. július 26. 18:21 írta...

Szerintem azért szépen halad.

A meleget mi is nehezen bírjuk, mi múlt héten 30,5 fokban nyomultunk a lakásban. Mindenhol izzadtunk, már az is zavart, ha hozzámért a ruha:-DDD

Judit on 2010. július 26. 19:51 írta...

Köszi :)
A múlt héten nálunk is annyi volt itt bent, komoly felüdülés most ez az idő!

Laucica on 2010. július 27. 0:35 írta...

A kép láttán a fejemben valami hasonló volt a gondolatsor: "hmmm...meg kéne nézni, milyen is az "L", ha a "J" ilyen szép...olyan szép a színe...tündérke is van? Még jobb... nem, mégsem kéne, mégiscsak annyi megkezdett hímzésem van... talán ha lenne ötletem, hogy mit kezdjek majd vele, ha befejeztem... befejezés, jó vicc, előbb valami mást kéne befejezni... nem, azért mégiscsak túl szép ez..." és így tovább a végtelenségig. Nem jól van ez így, kérem szépen.

Judit on 2010. július 27. 11:57 írta...

Találó viaskodás, kérem szépen. Hasonló érzéseim vannak, amikor Titeket olvaslak! :)

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting