2010. augusztus 12., csütörtök

Nora Corbett - Letter J (3), Kiri kendő

dátum: 13:14

Kész a hímzés része! Nagyon tetszenek a színei, úúúgy szeretem ezeket a CC fonalakat! :)
Kreinik problémám van jelenleg, mert nem kapok itthon olyan színt, amit jelölnek hozzá. Pedig olyan szép színe van annak, amit keresek... :((
Majd csak lesz valami megoldás rá, na.



Itt pedig az én Kiri kendőm meglévő része. Már amennyi látszik belőle. Jutkának ezer hála a sok segítségért!

16 Üzenet:

Jutka on 2010. augusztus 12. 14:42 írta...

Ez a fonal sokkal szebb mint a múltkoriban azokon a képeken mutattad!! A kendő pedig gyönyörű lesz belőle...és ezután jönnek a fertőzöttség komoly jelei a kötésnél:))
A "Jéd" pedig nagyon várom készen az eredeti színekkel, így is gyönyörű!
Szerintem a gyöngyök és a Kreinik teszik fel az "i"re a pontot:)

Judit on 2010. augusztus 12. 14:52 írta...

Folyamatosan váltakozik a színe. Eleinte inkább fekete volt, mint szürke Majdnem vissza is vittem kicseréltetni a második gombolyag fonalat, mert az inkább szürke az elején. Szerencse, hogy nem volt nyitva. :)
Fertőzöttség jelei már kezdenek mutatkozni... :)
A Kreinik meg a gyöngy valóban sokat fog dobni rajta, már nagyon várom!

helen on 2010. augusztus 12. 15:36 írta...

Szuper cuccokon dolgozol, az a kendő így, hogy színváltós: még különlegesebb lesz :)) Csak így tovább!

helen on 2010. augusztus 12. 15:37 írta...

Fonal: próbáld meg a közepénél megnézni, hogy milyen színe van. A legtöbb gombócot lehet úgy is használni, hogy a belét kezded ki és bentről tekered le kifele... Ott lehet, hogy sötétszürke!

Judit on 2010. augusztus 12. 16:15 írta...

Köszi a tanácsot Helen, én nem sokat konyítok ezekhez a fonalakhoz.
Szerinted egy közepes nagyságú kendőhöz hányszor kössem a középső mintát?

helen on 2010. augusztus 12. 16:40 írta...

Mekkora tűvel kötöd? Én azt hiszem, 10-12x ismételtem a mintát... de már nem rémlik, nagyon rég volt :)

Judit on 2010. augusztus 12. 17:24 írta...

Én is 10 ismétlésre gondoltam. :)
5-ös tűvel kötöm.

Judit on 2010. augusztus 12. 17:24 írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
helen on 2010. augusztus 12. 17:31 írta...

Az első kendőt 10x ismétled ;) Ne aggódj, a végén már nagyon fárasztóak lesznek a sorok, jóóó hosszúak lesznek.

Megnéztem, egy méretes kendőnél 11x ismételtem.

Judit on 2010. augusztus 13. 9:15 írta...

Köszi Helen! :)
Tegnap lemértem stopperrel az időt (nem siettem). A 6. mintát kötöm, 18 perc, oda-vissza. Már elég fárasztóak a sorok, de kitartok. :))

helen on 2010. augusztus 13. 9:20 írta...

Judit, ezek az apró kellemetlenségek tovatünnek, mikor nyakadba kanyarítod, és lehet flangrálni benne :))))

Judit on 2010. augusztus 13. 9:54 írta...

Igen, talán ezért is vagyok ilyen lelkes! :)

Dóra on 2010. augusztus 16. 9:47 írta...

Nagyon szép lett! Imádom a N.C. betűket!
Melyik Kreiniked hiányzik?

Judit on 2010. augusztus 16. 23:02 írta...

Én is nagyon szeretem ezeket a betűket. :)
3514-es hiányzik, de már ajánlott a Viki egy webshopot, majd szerintem szeptemberben rendelek. Majd még addig nézegetek hozzá valamiket. :)

Timici on 2010. szeptember 17. 10:53 írta...

nagyon szép a J betűd, én a T bett hímzem éppen:o)

Judit on 2010. szeptember 17. 15:59 írta...

Látom, látom más is szereti a NC betűket :)))

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting