2010. november 13., szombat

PIF ajándékomtól Vikitől

dátum: 8:20
Tegnap pufiborték volt a postaládában. :) Ez azért már önmagában is jó hír mindenkinek, nem? :)
Egyből nem tudtam nekiesni, mert a párom Ausztriában volt dolgozni, és ő is hozott egy kis vásárfiát, amit lelkesen el is kezdett kipakolni. :)
Valami megérzés folytán vettem neki egy Lego tojást reggel(cukorka és játék), és mivel komoly Lego fan, el is volt vele egy jó fél óráig. :))
Így végre lett időm a csomaghoz.
Gyönyörű ajándékokat kaptam, ezúttal Vikitől. Csak simogattam, vitrinbe raktam (hogy kevésbé legyen poros), aztán kivettem, megnézegettem, újból vissza raktam, és ez így ment egy darabig.
Atalie minták nagyon tetszenek, teljes telitalálat, a rózsák gyönyörűek rajta (nekem ezen a téren, még van mit fejlődnöm), a fonalak, az anyag... szóval minden! :)))
Köszönöm itt is, és a játékot is!
A képeket Vikitől vannak (nekem azóta is gyönyörködés :)).






8 Üzenet:

Andulka on 2010. november 13. 14:15 írta...

Gyönyörű csomagot kaptál!!!!

Jutka on 2010. november 13. 14:39 írta...

Csodálatos ajándékok!:)

Márti on 2010. november 13. 18:45 írta...

Óóóó nagyon szépek!!!! :)

Jucus on 2010. november 13. 20:15 írta...

Mennyi gyönyörűség! Profi munka mind!

Judit on 2010. november 13. 23:11 írta...

:))

Dóra on 2010. november 14. 16:47 írta...

Nagyon szép ajándékokat kaptál!

Christine on 2010. november 15. 8:29 írta...

Gyönyörűek az ajándékok!

Judit on 2010. november 17. 8:28 írta...

Köszönöm Christine! :)

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting