2010. november 3., szerda

Valerie Pfeiffer - Chorus Line (fotó nélkül :))

dátum: 11:03


Karácsonyi ajándék lesz, egy nagyon kedves embernek. Fotót nem rakok fel, mert ki tudja... :))
Története: elkezdte ő ezt magának, csak nem annyira volt elhívatott. Mondogatta is, hogy esetleg nem fejezném be neki. De én kitartottam, idáig.
Egy borús pénteki napon elhoztam tőle, nem tudja, mert nemigen veszi elő.
Még 2 db. madárka van hátra és a kontúr.
Izgatott vagyok. :)))

7 Üzenet:

Dora on 2010. november 3. 12:32 írta...

Ez tényleg izgalmas :)

Laucica on 2010. november 3. 14:38 írta...

Hmmmm....kiadnám hímzésre a nagy Hollandiámat... készen visszakapni karácsonyi ajándékként igazán megfontolandó ajánlat:))) na jó, vicceltem, nem adnám oda senkinek:) viszont tényleg nagyon aranyos ötlet!!!

Jutka on 2010. november 3. 15:02 írta...

Titokzatos, sejtelmes, rejtelmes ez a bejegyzés:O)
Viszont kíváncsian várom a képet róla:)

Edit on 2010. november 3. 16:48 írta...

Hű, de izgalmas!
Kíváncsi vagyok, mit fog szólni a kész munkához az illető. Jó kis meglepi...

Judit on 2010. november 4. 9:19 írta...

Tegnap futottam egy kört. Azt próbálom kideríteni, hogy vajon tud-e a blogról, láthatja-e esetleg. Egyelőre az van, hogy valószínűleg, nem.
Majd, ha készen lesz, rakok fel egy képet, valami hivatkozással. :))
Egyébként én sem adnék így "munkát" senkinek, de nála tudtam, hogy nem nagyon lesz kész vele a jövőben.
Már egy ideje nem mondogatja, remélem nem is jut eszébe, hogy megnézné. :))

Dió Bisztró on 2011. január 5. 13:31 írta...

amikor megláttam, hogy Chorus Line, először azt hittem, hímzést csináltak az egyik kedvenc filmemből (Chorus Line, 1985, R: R. Attenborough) - aztán rákerestem, és látom, hogy cinkék :) helyesek :) és szépek a munkáid, gratula.

Judit on 2011. január 5. 17:21 írta...

Kedves Dió Bisztró!
Láttam a társulatban is ebből a filmből részeket!
Igen, ezek cinkék! :) És köszönöm a dicséretet. :)

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting