2011. március 20., vasárnap

Kötés - KÉSZ!!!!

dátum: 17:26
Tegnap este elkészültem vele. A gomboláspánttal sokat kínlódtam, de nagyon sokat segített a végső forma kialakításában Gyöngyi, ezer köszönet neki!!!!

Van egy kis hibája, a gomboláspánt vége, ott az alján nem lett szép. :(
Majd legközelebb jobban figyelek erre, de ez most már így marad.


Most pedig egy szerelem hímzésbe kezdek bele.... :))

8 Üzenet:

Magdi on 2011. március 20. 18:31 írta...

Szép lett, és még bőven tudod használni az idén! (de én már azt az időt várom, amikor bikinit horgolsz meleg holmi helyett)

Judit on 2011. március 20. 20:09 írta...

Köszönöm. :)
Még gombokat be kell hozzá szereznem, már vannak elképzeléseim...
Horgolást még nem próbáltam, de már nézegettem, olyan tavaszi pulcsikat, aminek az eleje horgolás. Határozottan tetszenek. :)

Jutka on 2011. március 20. 20:48 írta...

Állati jó lett!
A gombolás pánt is így jó ahogy van az én buta ötleteimre ne hallgass.
Kíváncsi vagyok rá a tulajdonoson is. Milyen gombokat gondoltál rá?
Látod csak elkészült ez is, hamarosan horgolt pulcsit mutatsz?:)))

nöné on 2011. március 21. 6:53 írta...

Jó lett! Valósággal feldobja az egérfog:o) A következő pedig még szuperebb lesz!

Andulka on 2011. március 21. 19:28 írta...

Nagyon szép lett! Kíváncsi vagyok, mibe bököd a tűdet!

Judit on 2011. március 23. 8:34 írta...

Köszönöm a kedves szavaitokat! :)

Dóra on 2011. március 24. 13:26 írta...

Nem nagyon nézegetek kötős blogokat (mivel nem értek hozzá), viszont jó látni egy elkészült művet valakinél, konkrétan itt nálad:-DD

Nagyon tetszik a csipke széle!
Mi lesz a szerelemhímzés?

Judit on 2011. március 25. 8:54 írta...

Köszi Dóra. A szegély tényleg nagyon jó lett. :)
Most előbb befejezem a gyöngyözést a "J" betűn (egészen jól állok), és csak aztán jön. :)

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting