2011. március 8., kedd

Kötés, még mindig...

dátum: 11:19
Illetve, jelenleg az összeállításnál tartok. Immár 2 hete.
Matracöléssel varrom össze a részeket, amiről Gyöngyinél olvastam.
Először természetesen fordítva varrtam, mit nekem videós bemutatás. :)
Aztán azt kibontottam, újra varrtam, akkor meg egy kicsit elcsúszott... Szóval, van bajom vele rendesen. :)
Arról nem is beszélve, hogy a vasalódeszkán állítom össze, már 2 hete nyitva van, kerülgetjük a szoba közepén, mert ugye kell a hely az alkotáshoz. :)
Remélem hamarosan a végére érek, és akkor kizárólag egyszerűbb, kevesebb darabból álló dolgokat fogok kötni. Ezt most meg is fogadom!

5 Üzenet:

nöné on 2011. március 8. 11:54 írta...

Nehogy feladd, jó lesz az, meglásd!
Az elcsúszás meg néha megesik, annyi baj legyen. Viszonylag adja magát a dolog, ha szépek a szélszemek, gyerekjáték - 2-3-4-5 után:o)
Legközelebb pedig ess neki a raglánnak, na, ott aztán tényleg nem kell varrni:o) Majd mutatod, ugye, ha kész lesz?

Judit on 2011. március 8. 11:59 írta...

Nem adom fel! :))
Összeöltöm, gombostűzök, és így egészen jól megy.
Kipróbálok majd egy raglánt biztos, csak a méretekkel szoktam bajban lenni, még kötéspróba után is. :)
Nem vagyok egy nagy gyakorlattal rendelkező, inkább a lelkes kezdő jellemző rám. :)

Jutka on 2011. március 8. 15:03 írta...

Drága Judit!Ismerve az elkészült műveidet jó párat már magaménak mondhatok, tudom a tökéletességre törekszel azért kínlódsz vele olyan sokat. Szerintem nagyon szép lesz hidd el.
Várom a végeredményt!
A vasaló deszka szerintem jó helyen van a szoba közepén:))) ilyen nagy munkánál ami nem egy, két óra alatt van készen:9

Judit on 2011. március 9. 9:00 írta...

Köszönöm a kedves szavaidat Jutka! Nagyon jólesik! ♥
Valóban komoly kínlódás ez nekem, de ma megint azon kaptam magam, hogy lapozgatom a régebbi Fürge ujjakat...
Tegnap össze varrtam, amit össze kellett, ma elkezdem a gomboláspántot. Meglátjuk, de nagyon szeretném, ha sikerülne.
És akkor a vasalódeszka is eltűnne. :)

Jutka on 2011. március 10. 20:43 írta...

Hamarosan látjuk az elkészültet?

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting