2011. október 14., péntek

Kötős, horgolós

dátum: 10:44
Hímzés téren jelenleg semmi, de már úton vannak Ninától a fonalak, amiből valami készülni fog, ajándékba.

Első horgolmányom is elkészült, egészen jó lett szerintem. A színét imádom (Barka Gilice, Henna), kellemes viselet. Ő lenne az:


Luna Lovegood sál
Segítséget itt Florentine-nél találtok
(köszönöm én is a leírást)



Aztán készült egy Baktus is (Barka Fesztivál, Hullócsillag). Ez nem magamnak készült. :D




10 Üzenet:

Jutka on 2011. október 14. 12:18 írta...

Lám csak, lám csak téged is utolért a kötés, horgolási "láz" :)
Most már menthetetlen leszel.
Nagyon szép a sál , persze a baktus is! Ügyes vagy.

Judit on 2011. október 14. 12:44 írta...

Igen utolért, és csak kapkodom a fejem... :)

Laucica on 2011. október 14. 14:21 írta...

De szép az a henna színű sál!:)

Vera on 2011. október 14. 14:42 írta...

Szerintem is nagyon szép lett a sál... ráadásul különleges...
Gratulálok!

Judit on 2011. október 14. 21:43 írta...

Köszi mindenkinek a kedves szavakat. Készül a folytatás! :)

florentine on 2011. október 18. 21:03 írta...

Egész jó? Nagyon szép lett!

Judit on 2011. október 18. 21:47 írta...

Köszönöm, azzal a pikóval rendesen bajban voltam. :)

Dóra on 2011. október 24. 8:04 írta...

El sem hiszem, hogy 10 nap csúszással értem ide a kommentemmel. Már néztem egyszer ezt a Luna L. sálat és valami csúcs jól néz ki! Meg a színe is annyira bejön!

Nagyon szép mindegyik!

Bubble on 2011. október 27. 15:39 írta...

Szia! :) a dolgokat, amiket készítesz, eladásra szánod, vagy csak úgy, önmagadnak alkotod őket? mert a sálak igen csak érdekelnének:) a válaszod előre is köszönöm:) Clo.O

Judit on 2011. október 27. 16:18 írta...

Köszi Dóra, azóta elkészült még egy Baktus, ezúttal magamnak, ananász színű Gilicéből. Majd azt is felteszem. :)

Clo.O: kedves az érdeklődésed, de én magamnak és a családomnak készítem ezeket a színes darabokat. :D
Köszönöm a dicséretedet! :)

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting