2011. december 5., hétfő

Brittercup Designs - Autumn Harvest, plusz egy kis kötés.

dátum: 15:01

Kedves unokahúgom választotta magának egy borús, esős délutánon. (a szellem nem tudom, hogy miért kacsint, de vicces. :))

(nem tudom, hogy mi van ezzel a blogspottal ma, nem értem, hogy az első kép miért nem nagyítható, pedig elég nagyban töltöttem fel!)


Brittercup Designs - Autumn harvest

Nina fonalaival, anyag:Fein Floba


kicsit jobban látszik a charm.

A sálak saját részre készültek. A világos színű, amolyan átmeneti sál lett, no de a másik... Az olyan igazi téli sál! Olyan jó vastag.


Barka Gilice Ananász

Nordika Narancs

És a kettő együtt:



És egy kis esti fény tegnapról, AZ új géppel!!! :))

8 Üzenet:

Dóra on 2011. december 5. 17:40 írta...

Én is néztem délután, hogy valamiért nem nagyít. Viszont azóta gyarapodott is a mai bejegyzés képtára.
NMagyon klasszak a sálak!!

Jutka on 2011. december 5. 19:10 írta...

Úgy emlékszem hagytam megjegyzést már nálad ma és nem látom:(
Sálaid csuda klasszak és ha melegek már nem fogsz fázni a télen.
Jó érzés, hogy te nem hanyagolod el a x-szemes hímzést:) most már látom miről írtál eredetileg. Szellemes a szellemed.....ha már kacsint:)
Ügyes vagy.

Jucus on 2011. december 5. 20:04 írta...

Nagyon tetszik az az őszi hímzésed! A sálak is biztos jó puha-melegek!

Judit on 2011. december 5. 20:22 írta...

Nem tudom, hogy mi volt, de töröltem a bejegyzést, meg újra közzé tettem. :)
Jutka: igen hagytál, az előzőnél, amit kitöröltem, mert valamiért nem akarta azt amit én. :)
Nem hanyagolom az aprócska kis x-eket, most fogok majd kezdeni egy kis képecskét, amit ajándékba szánok.

Jucus: köszi! A narancsos az nagyon jó meleg!

Laucica on 2011. december 6. 23:07 írta...

Nem látom a szellemet:((((( De azért szép:)))

Judit on 2011. december 7. 8:44 írta...

ott a fa töve mellett van a rejtekhelye... :)

Jucus on 2011. december 26. 12:51 írta...

Én is kellemes ünnepeket kívánok!

xJuDesign on 2012. január 23. 10:26 írta...

Nagyon szép lett a Brittercup képecskéd, gratulálok :)
Tök ügyes vagy, hogy mellette még sálat is kötögetsz.

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting