2012. február 2., csütörtök

Margaret Sherry banner szülinapra.

dátum: 13:31

Unokahúgom születésnapjára készült. Természetesen az összeállítást nagyon az utolsó pillanatokra hagytam, de szerintem ahhoz képest, hogy ez volt az első ilyen ilyenem, nem is lett rossz. :D

Margaret Sherry
Fonalak:DMC, anyag:Fein Floba


Az ünnepelt...
:D

12 Üzenet:

xJuDesign on 2012. február 2. 14:50 írta...

Jajj, szinte nyávognak ezek a cicák:))) Nagyon szép lett a hímzésed!

Jutka on 2012. február 2. 16:20 írta...

Bájosak! Nem csak a cicák az unokahúg is, sok boldog szülinapot.
Gyönyörűen hímeztél!

Judit on 2012. február 2. 17:30 írta...

Köszönöm :)
Egy kérdés: nektek nagyíthatóak a képek(mert nekem nem engedi, pedig elég nagy méretben hagytam...)?

Móni on 2012. február 2. 19:27 írta...

Nagyon édesek ezek a macskák ne meg persze az unokahúgod is! :)

Judit on 2012. február 2. 20:11 írta...

Köszönöm :D
(holnap újra fogom rakni ezt a bejegyzést, mert nem nagyít nekem sehogyan sem... :/)

Erika on 2012. február 3. 15:10 írta...

Cuki cicák, gondolom nagy volt az öröm!!

Jutka on 2012. február 3. 19:17 írta...

Nem azért nem nagyít mert túlságosan nagyméretben raktad fel?

Andulka on 2012. február 3. 19:49 írta...

De édesek a cicusok és az unokahúgod is! Elkérhetem a mintát? ;-)

Judit on 2012. február 3. 22:53 írta...

Nem tudom, Jutka, lehet, hogy a másik böngésző miatt van. Ezt már ne rakom fel újra, majd lesz fotó a banner használatáról, majd annál variálok egy kicsit.

Andulka: Küldesz egy mail címet, szívesen elküldöm.
Jucus: ma járt nálam egy hímzőtárs, átirányítottam hozzád, fonal, meg Kreinik ügyben, remélem ne baj. :)

Dóra on 2012. február 5. 12:04 írta...

Annyira de annyira aranyos!
Nagyon tetszik!!!

Anita on 2012. február 20. 15:14 írta...

Csak ideértem végre valahára. :) Nagyon tetszenek a cicák és szerintem a kivitelezés is pont megfelelő.

A képekre én hiába kattintok, nem változik semmi.

Judit on 2012. február 21. 8:42 írta...

Köszi Anita! Ugye, hogy nem nagyít?! :(
Nem vagyok jóban a böngészőkkel mostanság.

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting