2012. május 5., szombat

És akkor a fotók :)

dátum: 16:07

Jobb képet az előzményekről nem találtam...
De azért itt is látszik a bútor színe. :/





És a végső színvilág.
A fal ne ennyire vakító (jaj)sárga, inkább az a kellemes.
A pulthoz, a tűzhelyhez és a burkolathoz ne nyúltunk.
(az asztalterítő egy paplanhuzat újjászületése :))


update:
pár kép külön, nagyban. :)






9 Üzenet:

dviki on 2012. május 5. 17:06 írta...

Szépséges lett! :-))) Tényleg tök jóóó! Azért kicsivel nagyobb képekben jobban tudtam volna gyönyörködni...és nem semmi megoldás a kávéfőző (jól láttam?) elhelyezése! :-)))

Judit on 2012. május 5. 17:43 írta...

Raktam fel nagyobb képeket!
Igen kávéfőző, szükség hozta, mert máshova nem nagyon tudtuk..... :)

Dóra on 2012. május 5. 18:14 írta...

Naggyon jó lett!!! Megérte küszködni vele!

Mónika on 2012. május 5. 18:29 írta...

Nagyon ötletesek az evőeszközből készített fogantyúk! Nagy munka lehetett, de nagyon szép lett a végeredmény!

Jutka on 2012. május 5. 20:48 írta...

Csuda ötletes, különleges fogantyúk nem láttam még hasonlót.
A szekrények lecsiszolása.....hatalmas munka, egyszer próbáltam hasonlót. Fel is adtam ezért minden elismerésem a tiétek!
Jó érzés lehet az újjászületett konyhádban kávét kortyolni:)))

dviki on 2012. május 6. 10:35 írta...

Na azért!!! :-))) És máris mondhatom, hogy nahát, nahát...nekünk is éppen egy ugyanolyan hosszabbító van ugyanúgy felfúrva a konyhapolc aljára! :-DDD
A panelkonyha sajátosságai és a benne élők leleményességei határtalanok! :-DDD

Andulka on 2012. május 6. 11:28 írta...

Szuper lett az új konyhád!

Neon Rider on 2012. szeptember 15. 9:45 írta...

:)most találtam rád. gyorsan követőd is lettem.

http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu/

puszi

Anik on 2013. január 13. 13:30 írta...

Nagyon szép lett a konyhád!!! Ez ad egy kis erőt, hogy nem csak nekem kell átvészelni egy felújítást...

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting