2012. május 30., szerda

Lanarte - Fuchsia in watercolor (1)

dátum: 9:36

Szerelem a javából... :)




Sikerült idén pár új fuksziát beszereznem, ő legesleg...



(az új blogger nekem nagyon brrrrr. meg tudja azt mondani nekem valaki, hogy a képeket amiket feltöltök beforgatva, miért nem úgy jeleníti meg??? reggel óta ezzel szenvedek...)


6 Üzenet:

Jutka on 2012. május 30. 15:47 írta...

Már most nagyon tetszik és ha egyszer elkészül.....
Igazi szerelem a fuksziák iránt, végül is nem csodálkozom mert valóban csodálatos virágok, úgy az élő mint a hímzett.

Edit on 2012. május 30. 16:43 írta...

A Lanarte képekben nem lehet csalódni, nálam az összes szerelemhímzés volt. Szép lesz ez a fuksziás is, az biztos!
Az élő fuksziád is csodálatos! Az enyémek nem teleltek át, idén nem is veszek újakat.

Judit on 2012. május 31. 8:14 írta...

Köszönöm. Olyan szép, ahogy a levél alakulgat, lassan jön az első kinyílt virág is!

Edit: a teleltetés nekem egészen jól ment, csak egyik este kint felejtettem és elfagyott. Sajnáltam, de szerencsére előtte már mentettem hajtásokat.

dviki on 2012. május 31. 10:28 írta...

Már Dórinál is nagyon-nagyon irigykedtem erre a szépséges mintára/hímzésre! :-) Szép lest, csodás lesz...csak így tovább! :-)

Andulka on 2012. május 31. 19:22 írta...

Köszönöm itt is! :-)

Case on 2013. október 28. 10:12 írta...

Nem tudom, a képforgatás problémád megoldódott-e. Ha esetleg nem:
A fényképezőgépek és jó pár képnézegető NEM forgatja be fizikailag a képet, csak úgy mutatja meg :( Ezért próbáld meg valami képszerkesztőn átküldeni, azok tényleg úgy mutatják, ahogy valójában van...

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting