2012. július 17., kedd

Lanarte - Fuchsia in watercolor (2)

dátum: 9:51

Haladgatok vele, bár nem úgy ahogy szeretném. De nem baj, szeretem.
Jó is, hogy belevágtam, mert a teraszon a fuksziáim sorra tönkrementek. Most a lépcsőházban próbálkozom velük. tavaly még szerettek ott lenni, idén a tartós eleget nem nagyon bírták.
Így legalább télen nyáron gyönyörködhetek majd. :D



Jövő héttől szabin leszek, remélem szépen alakulgat majd. :)

14 Üzenet:

Angi on 2012. július 17. 10:36 írta...

Érdekes színei vannak, kifejezetten szépen, kíváncsi leszek a folytatásra!

Jutka on 2012. július 17. 10:53 írta...

Bizony, bizony szépen alakul.
Lesz miben gyönyörködni, ha már a növénykéid nem bírták a nagy meleget:(
Nálunk is sok virág tönkre ment.

Dora on 2012. július 17. 15:03 írta...

Szép ez bizony, én már csak tudom! Be kéne már kereteztetnem az enyémet, oly régen kész van.

Laucica on 2012. július 17. 15:26 írta...

Szép lesz!:) Szerintem a fukszia az a virág, amelyik annyira finnyás, hogy csak nagyon kevés embernek hajlandó életben maradni:(

Anik on 2012. július 17. 20:51 írta...

Ez nagyon-nagyon szép!

Judit on 2012. július 18. 10:29 írta...

Köszönöm.
Bizony Dora, a tied már csak keretre vár. Mindig a tiedet nézegetem, hogy vajon hol tartok. :D
Lau: igen, kevés embernek. De olyan önbizalommal indultam neki idén, mert tavaly gyönyörű volt mind, most meg... :( Pedig ugyanúgy csinálok mindent, csak az időjárás nem a legjobb.

Andulka on 2012. július 18. 17:07 írta...

Már régen jelentkeztél, gondoltam, hogy ezt a képet varrod... Nagyon szép lesz! Nekem is fent van az elkészítendők listáján! Majd jövök és gyönyörködöm a tiédben! :-)

Emese on 2012. július 18. 20:08 írta...

Nagyon szép lesz, haladj vele sokat!

Judit on 2012. július 19. 8:29 írta...

Igen, igen, ezen dolgozgatok mostanság. :D
Emese neked is köszi, a messzi messzi távolból :)
Egy kis technikai probléma merült föl, de próbálom megoldani. (nem gyártanak már egy fonalat)

Lavendelhaus on 2012. július 23. 7:36 írta...

Eine wunderschöne Stickerei.
Bianca

Unknown on 2012. július 24. 0:21 írta...

Nagyon szép blog! Köszönöm.

István
szerkesztő

http://freehungarianvoice.blogspot.com/

Judit on 2012. július 24. 9:24 írta...

Kedves István!
Köszönöm szépen a kedves szavait. :)

Dóra on 2012. július 27. 8:11 írta...

Az egyik nagy kedvencem ez a kép! Szépen alakul!

twinpeakprimitives on 2012. augusztus 4. 13:16 írta...

It is so different and so beautiful!
Beautiful stitching too!

Well done

Nurdan

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting