2013. február 16., szombat

Lanarte - Fuchsia in watercolor (7)

dátum: 8:28
A múlt hét eredménye.
Volt nap, amikor 9 órát tudtam egyhuzamban hímezni. Fárasztó volt, de az motivált, hogy ez a gyönyörű virágot egyben lássam.
Imádom ezeket a virágokat, pláne ebben a szürke időben, de azért már nagyon várom, hogy készen legyek vele. :)
Már vagy 2 hete azt nézem, hogy eztán mibe fogok belebökni...



11 Üzenet:

Dóra on 2013. február 16. 8:55 írta...

Rengeteget haladtál vele és mindjárt kész! Olyan szépek a színei!

És mi lesz a következő áldozat?

Judit on 2013. február 16. 9:56 írta...

Szerintem is! Nagyon belelkesültem azon, hogy látom a végét. :)
Talán Nimue.... , vagy valami gyors sikert hozó apróság. :D

Jutka on 2013. február 16. 11:29 írta...

Gyönyörű!
Nem kevés x-et öltöttél már bele, csodállak a kitartásodért!
Nem kezdesz újabbnál újabb dolgokba hanem következetesen végig viszed az elkezdett hímzéseidet, minden elismerésem a tiéd.

dviki on 2013. február 16. 14:02 írta...

Gyönyörű! Ez véletlenül nem egy vándorló minta? ;-) :-D

Judit on 2013. február 16. 14:46 írta...

Köszönöm. :)
Nem kezdek újba, mert akkor úgy járok mint a fonalakkal, kötésekkel. Így inkább ezt a határt húzom meg magamnak.
Viki! Írok mailt!

Anik on 2013. február 16. 15:14 írta...

Hajrá-hajrá!!! Már látszik a vége!! Nem semmi, hogy 9órát hímeztél egy nap, én talán egyszer csináltam ilyet :)) nagyon gyönyörű kép lesz!!!

Kíváncsian várom a végeredményt, illetve hogy mi lesz a következő "áldozat" ! :))

Andulka on 2013. február 16. 20:01 írta...

De legalább már látod a végét! Én még nem mertem belebökni... Mindegy, jövök és gyönyörködöm addig is a tiédben!

Judit on 2013. február 16. 21:04 írta...

Kemény volt a 9 óra, de tényleg megérte. :)
Andi: gyere-gyere!!!
Egyébként ma gondolkoztam a köv. projekten, és arra jutottam, hogy ha mazochista lennék, akkor az European Bistro lenne az. De nem lesz. :)

xJuDesign on 2013. február 17. 13:21 írta...

Fantasztikusan szép munka, igazán ügyes és kitartó vagy:)

Mónika on 2013. február 17. 22:42 írta...

Nagyon szép! Milyen jó lehet ilyen színekkel hímzeni!

Judit on 2013. február 18. 10:35 írta...

Köszönöm, ezek a színek igazán FELVILLANYOZNAK! :)

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting