2013. március 13., szerda

Lanarte - Fuchsia in watercolor (8) - EL SEM HISZEM!!!!!

dátum: 8:47
Na, szóval elkészült....
Kicsit kellett szerkeszteni a képen, mert nem volt valami sok fény.
Most még gyönyörködöm benne, aztán indul a keretezőhöz. :)
Olyan fura ez, egy hímzés, egy könyv befejezése után valahogy nem kezdek rögtön újba.
Még rágom egy kicsit a könyvet, nézegetem a kész képet....
Hol rövidebb ez az idő, hol hosszabb. Pedig már itt sorakoznak a nyakamon a teendők (esküvő jön, születésnap).
No, de a fotó.

 Lanarte - Fuchsia in watercolor
Anyag: Murano
Fonal: DMC

Aztán 2 fotó, mert próbálkozom én a fotógéppel. :)
Ezek előtétlencsével készültek.






12 Üzenet:

Anik on 2013. március 13. 9:12 írta...

JUjj!!!! nagyon szép lett a kép, gratulálok!!! Gyönyörködj is benne!!!!
A fotóid is jók, tetszik a megújult blogod!!!

dviki on 2013. március 13. 9:27 írta...

Nagyon, nagyon, nagyon! <3

Jutka on 2013. március 13. 17:15 írta...

Gratulálok nagyon szép!
Megérte kihímezni mert szinte meglehet fogni olyan nagyon különleges lett!
A fotóid is tetszenek, viszont nem tudom mi az az előtétlencse.
A blogod új arculata szerintem telitalálat!

Judit on 2013. március 14. 7:30 írta...

Köszönöm, kedvesek vagytok!
Jutka: az előtétlencse valami olyasmi izé, amit az objektív elé kell csavarni, és akkor a fix ponthoz képest, erőteljesen torzítja a hátteret. Vagy valami ilyesmi :) :)

Dóra on 2013. március 14. 8:33 írta...

Csak azért beléptem, hogy meggratuláljam! Annyira szép lett! Csodálom a kitartásod, hogy nem Mukosodtál el közben!

Na és mi is lesz a következő?

Edit on 2013. március 15. 12:55 írta...

Gyönyörű lett! :)

Judit on 2013. március 18. 8:58 írta...

Köszönöm!
Dóra: ez igazán kedves tőled! Igyekszem mindig tartani magam, mert ha elMUKosodok, akkor aztán elveszek... :)
Nem tudom még, hogy mi lesz, talán egy TT képeslap ajándékba. De még hezitálok! :)

Andulka on 2013. március 18. 17:02 írta...

A facebook-on már korábban megcsodáltam, de idáig csak most jutottam el! Gyönyörű lett! Nem kis munka volt, de megérte, még a végén én is belebököm! :-) A fotóid is nagyon jól sikerültek!

Agi on 2013. május 28. 14:25 írta...

nagyon jól néz ki, ezt a lanarte mintát nem is ismertem. Gratulálok!

Judit on 2013. június 12. 8:46 írta...

Nagyon szép!

Andulka on 2013. július 1. 17:01 írta...

Judit! A rózsákat nem teljesen vágom vissza, csak az elvirágzott virágot vágom le az első ötös levél felett!

Judit on 2013. július 1. 17:29 írta...

Huhh, köszönöm Andi! :)

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting