2008. július 22., kedd

Egy elrontott Secret Garden...

dátum: 19:16

Egyszerűen őrjítő dolog történt velem. Én sem hittem el először. Gondolkoztam, osztottam szoroztam. És sajnos úgy volt.
Szombaton az égész délutánt a Kertemmel töltöttem. Sőt az egész estét is! A Peti már kezdett is egy kicsit morgolódni. :)
Abba hagytam, és egy kicsit fura volt a kép (mondanom sem kell RENGETEGET HALADTAM).
ELRONTOTTAM!!!
Most gyakorlatilag majdnem az elejéről kell kezdenem. :(((
Pedig majdnem kész voltam az 1/6 részével (első A/4-es lap).
Úgyhogy egy ideig nem nagyon fogok dicsekedni vele. De annyit állíthatok, hogy nagyon szép!


5 Üzenet:

Lilang on 2008. július 23. 16:14 írta...

Nem lehet kijavítani valahogy?

Judit on 2008. július 23. 17:00 írta...

Sajnos nem , elszámoltam magam. És azt hiszem, hogy nem férne rá az anyagra. :(
Pedig úgy átszámoltam...
De majd a következőnél jobban figyelek.

Lilang on 2008. július 24. 13:56 írta...

Hát így már én is jártam...
Bosszantó tud lenni az ilyen...

Edit on 2008. július 24. 20:57 írta...

Hú, ez nagyon bosszantó lehet. De ne add fel!!!

Judit on 2008. július 28. 9:49 írta...

Nem adom fel!!! Csakazértismegcsinálom!!!
Tegnap leszabtam az új anyagot, ma szerintem el is kezdem.
Egyébként nagyon bosszantó valóban.

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting