2008. július 5., szombat

dátum: 8:36

Szépen lassan alakul a MP (tegnap majdnem el is késtem a munkából :) ). De még egyenlőre olyan, hogy pár öltés itt - néhány ott. Jövő héten pár nap szabadságon leszek és a Peti is valószínű, hogy dolgozni fog úgyhogy remek lesz egy kicsit belefeledkezni.

Tegnap csináltunk meggy szörpöt. Ez volt az első, már ami a meggyet illeti mert bodza szörppel már próbálkoztunk. Utóbbi sajnos nem sikerült, egyszerűen felforrt.
Viszont szerintem meggyből egész finom lett.
Lehet, hogy a hétvégén ráállunk a gyártásra... :))

6 Üzenet:

Lilang on 2008. július 7. 17:46 írta...

Majd muti képet a kertről :)
Meggyszörp :) fincsi :) De sokat ittunk gyerekkorunkban a mamánál...

Judit on 2008. július 8. 17:08 írta...

Oké, a hétvégén biztos teszek fel képeket a kertről.
Már el is fogyott a szörp. Sajnos. Készíthetem a következő adagot. :)

Edit on 2008. július 8. 21:40 írta...

Judit, a bodzaszörphöz tettél valamilyen tartósítót? Én is készítettem, és nátrium-benzoátot tettem bele, nagyon minimális mennyiséget. Eddig még semmi baja, pedig nincs hűtőben.
A meggyszörp biztosan nagyon fincsi :)

Judit on 2008. július 9. 6:06 írta...

Phan,úgy készítettem, hogy kiforraltam a vizet, amit ráöntöttem. Ebben feloldottam a cukrot. Ráöntöttem, hűvös helyen volt, napi 2-3-szor kevergettem és felforrt. Szinte másnapra. :(
A tartósítót te mikor szoktad bele rakni?
Remélem jövőre jobban sikerül!!!

Edit on 2008. július 9. 16:16 írta...

Megnéztem a receptemet, az enyémben van borkősav is (ez is tartósít). Lehet, hogy ezért nem forrt fel. A nátrium-benzoátot csak akkor tettem az üvegekbe, amikor már beletöltöttem a szörpöt.

Judit on 2008. július 9. 18:58 írta...

Köszönöm, szerintem jövőre megpróbálom ismét!

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting