2008. július 31., csütörtök

Utosó munkanapom

dátum: 11:08

Tegnap belekezdtem a Gardenbe, megint...
Remélem az első blokk után jobb kedvem lesz. Mert ugye ezt a részt már hímeztem egyszer... :(((
Sebaj, szép lesz és ez a lényeg!!!
Azt hiszem idén sem jutunk el a Camponába a Keresztszemes Kiállításra. Pedig pont arra felé megyünk majd.
Ugyanis holnap kezdődik a 20 napos nyaralásunk (sosem volt még ennyi :)) ), de azt mondta a Peti, hogy ha Kapolcsra is szeretnék menni akkor le kell mondanom valamiről.
Ezt választottam. De valószínű, hogy csak azért mert csodálatos képeket láttam róla (bbelinda oldalán) és úgy érzem mintha már jártam volna ott. Itt szeretnék mindenkinek gratulálni, gyönyörűek az alkotások.


 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting