2008. november 7., péntek

Ajándék - magamnak.

dátum: 9:40


Tegnap kaptam ezt a kis csomagot!! Nagyon tetszik ez e kis Lizzie Kate kép, és hááát az olló!!!
Már nagyon rég óta szemezgettem vele!!!! Köszönöm szépen Ritának!
Szerintem ma ki is próbálom az ollót. Annyira ötletes dolog az ollókhoz az a kis bőr tok. És, hogy színben is passzol...

Amúgy, hímzésileg nem állok valami jól. Sajnos. Amit hímeztem az előző héten, az annyira nem tetszett, hogy félre is raktam. Nincsenek itt a fonalaim, és nem tudom őket kicserélni.

Vissza tértem a Titkos Kertemhez... :)))

7 Üzenet:

Szentpyr on 2008. november 7. 11:20 írta...

de hiszen ez csak a Te érdemed:)! egyébként, köszönöm a játékba hívást, nem felejtettem ám el, csak ízlelgetem még egy kicsit a dolgot:)!

Lilang on 2008. november 7. 11:40 írta...

Szuper az ollóóóó!
Látom beadtad a derekad önmagadnak :)
Lehet, hogy karácsonyra én is befizetek egyre...
Majd muti fázist a kertről :)

Judit on 2008. november 8. 12:08 írta...

Köszi Lányok. :)
Meg kellett lepnem magam valamivel!

Zsófi on 2008. november 18. 10:36 írta...

Ezt a Mikulást én is megvettem magamnak:) Némi módosítással már kész is van...Jó, hogy másnak is tetszik!

Judit on 2008. november 18. 11:18 írta...

Nagyon helyeske kihímezve!

Zsófi on 2008. november 18. 13:48 írta...

Örülök,hogy jártál nálam, gyere máskor is, ha van kedved!:)

Timici on 2008. november 27. 10:17 írta...

szép nagyon az ollód, használd egészséggel! és édes a Lizzie Kate mikulás, egyit kedvenc tervezőm:o)

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting