2008. november 18., kedd

Secret Garden, Karácsonyi apró.

dátum: 8:31

Itt tartok most a Kertel, szerintem egészen jól alakul. :)
Nagyon tetszik, szeretem hímezni. Már amikor van rá időm...
Jelenleg karácsonyi dolgokon is munkálkodom. Íme az egyik.
Tündéri ez a kis alvós kacsa!
A színeket én válogattam, szerintem nem is lettek rosszak.


Ezen kívül még kb. 2-3 karácsonyi aprót tervezek, de majd meglátjuk mi lesz belőle.
Hiszen remélhetőleg, max. 2 hét múlva el tudjuk kezdeni a felújítást a lakásunkon.
Addig meg marad a lótás-futás...

4 Üzenet:

Jutka on 2008. november 18. 19:33 írta...

Úgy nézem egy formán állunk a kertünkkel, csak én egy kicsit kontúroztam is. Na és a karácsonyi ajándék is szuper

Lilang on 2008. november 19. 14:32 írta...

Szép lesz a kert. Nagyon szép :)
A karácsonyi apród már most édes :)

Judit on 2008. december 1. 14:49 írta...

Köszönöm, köszönöm. Azóta már elkészült egy pár dolog, de még sajnos nem sikerült le fotózni. :(

Jutka on 2009. január 17. 21:23 írta...

Haladsz-e a kerteddel? Nem látok képet róla. Talán elfoglal a lakás csinosítás?
Mert bizony én haladtam.

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting