2008. november 20., csütörtök

Az én csodáim!!!

dátum: 20:35

Megérkezett az Óriási csomagom, amit Edittől kaptam!
Ezek tényleg csodák! Egytől egyig!!!
Edit!
Nagyon köszönöm ezeket a szépségeket! Annyira szeretem a JJ mintákat!!!
Az a kis cserepes virág tündéri (amúgy is nagyon szeretem a virágokat) és a kis tököt is megtaláltam.
Még sosem volt tűtartóm, úgyhogy azt hiszem még ma beköltözöm. :)))
És ezek a FIMO virágok (én még sajnos nem csináltam, de azt hiszem így sosem fog sikerülni)...
Azt hiszem a filc fenyőknek is méltó helyet kell majd találnom az új lakásunkban (szeretnénk már a karácsonyt ott tölteni...).

Nagyon szépen köszönöm még egyszer ezeket a gyönyörűségekért! Igazán boldognak érzem magam! :))
Megyek, nézegetem őket tovább! :)

7 Üzenet:

Zsófi on 2008. november 21. 8:39 írta...

Szépeket kaptál nagyon!

Edit on 2008. november 21. 15:03 írta...

Judit!
Annyira örülök, hogy neked is tetszik a PIF ajándékom! :)))
A kis tököcskét azért küldtem, mert egyszer írtad, hogy tetszik. Gombnak sajna nem lehet használni, mert a fülecskéje lelapult sütés közben, de talán másra jó lesz.
Használd őket sokáig!

Judit on 2008. november 22. 0:52 írta...

Nagyon szépeket kaptam Edittől!!!
Nagyon tetszik a tököcske, valamire mindenképpen fel fogom használni.
Napközben sokszor eszembe jutott, hogy micsoda dolgokat kaptam.
Ilyenkor fülig ér a szám... :))

Timici on 2008. november 27. 10:18 írta...

szépeket kaptál, használd őket egészséggel, teljen bennük sok örömöd. Edit gratula itt is:)

Judit on 2008. november 30. 20:46 írta...

Egyszerűen IMÁDOM ŐKET!!!

szisze on 2008. november 30. 23:03 írta...

Én is csak csatlakozni tudok, nagyon klasszak ezek a dolgok! :)És sokkal jobb érzés kapni őket, mint megcsinálni magunknak, igaz? :)

Judit on 2008. december 1. 9:12 írta...

Igen, valóban nagyon jó érzés!:)
Nagy örömet okozott!

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting