2010. január 2., szombat

Képes 2009.

dátum: 20:32

Ők születtek 2009-ben. Jó így egyben látni őket! Azt már nagyon várom, hogy a Secret Garden keretben legyen! Talán tavasszal...

Már én is elkezdtem valami újat, képek holnap!!! ;)

9 Üzenet:

Jutka on 2010. január 3. 9:52 írta...

Te milyen szépségeket varrtál, érdekes az én listámon is szerepelnek:O)
Ha nem is mind de jó része.

Jucus on 2010. január 3. 17:47 írta...

Nagyon szépeket készítettél! Az MP-k amúgy is kedvenceim és a Nimue-tündérke pedig nálam is várakozólistán!:o)

Mónika on 2010. január 3. 18:58 írta...

Nagyon szépek! A Secret Garden nem kis munka lehetett! A Tralalának nagyon tetszenek a színei, és igen, a tündérke az én listámon is fent van. Olyannyira, hogy az este elő is kerestem, a fonalakkal együtt, de megrémültem a mintától meg az anyagtól. A Te képeden olyan szép, az én első öltéseim viszont elvesznek a vásznon. Hogy lehet ez? Hány szállal, milyen vászonra hímezted?

Laucica on 2010. január 3. 20:15 írta...

Még mindig gyönyörűek!:) A MP tényleg nem kis munka!
Mónika, ha szabad beleszólnom, ha már erre járok, amikor csináltam a tündérkét (naná, hogy nekem is megvolt:)), nálam sem látszódott nagyon az elején, aztán szépen lassan rajzolódik ki a minta, attól olyan szép, hogy szinte beleolvad a háttérbe! Ezért nem kell kettőnél több szállal csinálni, különben durva lesz nagyon.

Judit on 2010. január 3. 20:33 írta...

Látom Tündérekkel tarkított évünk lesz!!! :))

A Secret Garden tényleg nem volt egyszerű, de nagyon tetszik a végeredmény!

Csatlakozom az előttem szólóhoz, nálam sem nagyon látszott semmi az elején. Tényleg attól szépek ezek a minták, hogy szépen bele olvadnak az anyagba! Én két szállal hímeztem, a vásznat sajnos nem tudom. Még a Drégelyvár utcai kreatívban vettem egy kis darabkát), de már sajnos bezárt. :(

Nina on 2010. január 4. 18:09 írta...

Boldog új évet kívánok, sok szép alkotással teli nappal!

Mónika on 2010. január 5. 22:01 írta...

Köszönöm Lányok!
Azért riadtam meg, mert elkezdtem egy szállal böködni a 27 countos vászonra, és tényleg elveszett. Félretettem, de két szállal fogom újrakezdeni, főleg, ha Ti is ennyivel készítettétek. Azért furcsállottam a mintán az egy szálat, mert eddig akárkinél láttam, két szálasnak tűnt.

Laucica on 2010. január 6. 1:04 írta...

Mónika, most szemrevételeztem az enyémet, 35 countoson van egy szállal (több, mint egy éve csináltam, nem emlékeztem már). 28-asra viszont két szállal csináld szerintem, az egy tényleg nem fog látszódni még annyira sem! Kivéve, ha 1x1 kockára csinálod kicsiben, 28-ason az is jól néz ki:)

Unknown on 2010. január 6. 17:59 írta...

De jók! A Nimue és a Tralala nálam is megszületett tavaly :)

 

Judit Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting